SaraJönssons

Alla inlägg under december 2012

Av Sara Jönsson - 31 december 2012 21:38

Nu sitter jag och lilla Wilma på 9 år och väntar på att vi ska få mat! Vi är vråååållll hungriga!! Gaaahhh vill ha maaattt!!!

Men snart så;) tills dess dansar vi lite och fotar varandra ;)

Sötaste Wilma!!:D<3

Av Sara Jönsson - 31 december 2012 15:53

Här kommer några av dem ;)
Blev lite rörigt med inläggen och bilderna innan ;) och inställda inläggen kommer imorgon och kanske ngn idag ;)
Ni får väl se ;) så håll koll!!

Av Sara Jönsson - 31 december 2012 14:49

Är påväg till Ängelholm nu. Sitter på tåget ;).
Kommer lite inställda med bilder & så idag ;)

Kram<3

Av Sara Jönsson - 31 december 2012 14:24

Är påväg till Ängelholm nu. Sitter på tåget ;).
Kommer lite inställda med bilder & så idag ;)

Kram<3

Av Sara Jönsson - 31 december 2012 14:21

Vaknade precis av att pappa ringde.
GUD asså. Nog rekord på oh sova länge. INTE likt mig, hehe.

I fredags stack jag med en kompis och badade. Vi har inte träffats på sjjjuuuukkktttt länge. FLERA ÅR.

Som jag skrev då, höll jag ju på oh svimma...:/ inte bra. Blev väl för mycket när jag inte äter tillräckligt...
Aja jag mår bra nu.

På kvällen skulle jag egentligen stannat hemma pga att jag höll på oh svimma, (såg bara svart, allt snurrade, huvudet dunkade, skakade och jag mådde illa.) men Min en av mina närmaste vänner bad mig komma så jag gjorde de...

Vi spenderade kvällen tsm, gick upp nästa morgon vid kl 10. Stack sedan till Jennie och vi åkte direkt till oriental.
(Hennes häst)

Vi mockade oriental och sams box.
Jennie longerar oriental och red Sam lite.
Sedan hoppade jag upp på Sam skrittade och travade honom, hehe kan säga att han kändes rätt så enorm om man jämnför honom med min B-ponny Johanna...;) han är ju stor häst.
Galoppör till och med ;).

Vi stack sedan till ett annat stall för och mocka där, utfodra och hjälpa Frida med sina hästar. (Frida är en tjej som äger två st hästar) hon var uppe i Uppsala så jag och Jennie mockade och gick sedan en runda med den liiiilllaaaa shettisen och den stttttooorrraaa shecken. Simba och Charm heter dem. ;)

Fick skit ont i min fot efter ett tag så jag fick hoppa upp på charm och rida honom en liten bit barbacka ;) han hade täcke på sig så jag slapp bli skitig ;) hehe inte för att de ade gjort ngt men men ;)


Vi gick sedan till grannen och dem hade MASSOR av kor. Där bland MASSA SÖTA kalvar!
Där va en som va två dagar gamal OMG såååå söt hon va!!!
Dem andra också ;) sedan var där kattungar men dem fick jag tyvärr ingen bild på...:/

Igår stack jag och Jennie och mockade för Sam och oriental.

Vi skulle sedan till Kristianstad för och shoppa lite men allt va ju stängt så de va inte så lyckat :/.

Men vi sticker dit ngn annan gång ;).

Idag drar jag till Ängelholm för och fira nyår med mamma, Anette och lite andra personer ;).

Kommer hålla er updated AL DAY LONG ;) just saying ;)

(Kattungen på bilden är Jennies ;))


Kommer mer bilder under dagen LOVAR ;)

Av Sara Jönsson - 31 december 2012 11:49

Vaknade precis av att pappa ringde.
GUD asså. Nog rekord på oh sova länge. INTE likt mig, hehe.

I fredags stack jag med en kompis och badade. Vi har inte träffats på sjjjuuuukkktttt länge. FLERA ÅR.

Som jag skrev då, höll jag ju på oh svimma...:/ inte bra. Blev väl för mycket när jag inte äter tillräckligt...
Aja jag mår bra nu.

På kvällen skulle jag egentligen stannat hemma pga att jag höll på oh svimma, (såg bara svart, allt snurrade, huvudet dunkade, skakade och jag mådde illa.) men Min en av mina närmaste vänner bad mig komma så jag gjorde de...

Vi spenderade kvällen tsm, gick upp nästa morgon vid kl 10. Stack sedan till Jennie och vi åkte direkt till oriental.
(Hennes häst)

Vi mockade oriental och sams box.
Jennie longerar oriental och red Sam lite.
Sedan hoppade jag upp på Sam skrittade och travade honom, hehe kan säga att han kändes rätt så enorm om man jämnför honom med min B-ponny Johanna...;) han är ju stor häst.
Galoppör till och med ;).

Vi stack sedan till ett annat stall för och mocka där, utfodra och hjälpa Frida med sina hästar. (Frida är en tjej som äger två st hästar) hon var uppe i Uppsala så jag och Jennie mockade och gick sedan en runda med den liiiilllaaaa shettisen och den stttttooorrraaa shecken. Simba och Charm heter dem. ;)

Fick skit ont i min fot efter ett tag så jag fick hoppa upp på charm och rida honom en liten bit barbacka ;) han hade täcke på sig så jag slapp bli skitig ;) hehe inte för att de ade gjort ngt men men ;)


Vi gick sedan till grannen och dem hade MASSOR av kor. Där bland MASSA SÖTA kalvar!
Där va en som va två dagar gamal OMG såååå söt hon va!!!
Dem andra också ;) sedan var där kattungar men dem fick jag tyvärr ingen bild på...:/

Igår stack jag och Jennie och mockade för Sam och oriental.

Vi skulle sedan till Kristianstad för och shoppa lite men allt va ju stängt så de va inte så lyckat :/.

Men vi sticker dit ngn annan gång ;).

Idag drar jag till Ängelholm för och fira nyår med mamma, Anette och lite andra personer ;).

Kommer hålla er updated AL DAY LONG ;) just saying ;)

(Kattungen på bilden är Jennies ;))


Kommer mer bilder under dagen LOVAR ;)

Av Sara Jönsson - 30 december 2012 18:00

Vilken dag och vilken helg!!
Jag lovar att blogga om mer imorgon varför jag inte bloggat men aja än så länge får ni leva med att jag varit i stallet och varit upptagen ;)

Kanske gör en update ikväll... Annars ska jag bara hem nu om en stund och sedan försöka oh sova...

Kram<3

Av Sara Jönsson - 29 december 2012 13:12

Eller?;)

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards