SaraJönssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara Jönsson - 31 januari 2013 17:25

Nu är de snart dax för dans!

Kul! Bloggar sen! Puss!<3

Ps,mobba inte bilden för jag vet att alla kan ha kul oh se tjock ut ;)<3

Av Sara Jönsson - 30 januari 2013 22:30

Skriver detta inlägg. 

Med blandade känslor. Vet att både vuxna oh barn läser detta. 


Har ingen aning om hur framtiden kommer se ut. Önskar att allt bara skulle bli bra.


-Men NEJ. Just nu vill de inte de.


Johanna, gjorde mig glad idag. Hon gör mig alltid glad när det behövs. 

Lyser upp min dag! 

Aja. Red henne idag. Det gick super! Wiho! Haha nä.


Nu ska jag snart sova. Med en låt i öronen. 

Samma som igår, Baby, I love you. Med Tiffany Alvord. Ni kan lyssna på den HÄÄÄR 



Sjukt bra låt!! Känner så just nu... För EN kille... Han, Han, HAAANN. Bara HAN cirkulerar i mitt huvud just nu. 


Sov gott alla! <3

Av Sara Jönsson - 30 januari 2013 07:14

Asså allvarligt. Checka dessa orden!!

Läs dem, ORDENTLIGT.

Va tvungen & logga in här igen ;) haha.

Av Sara Jönsson - 30 januari 2013 07:12

Väntar på bussen.
Ny skoldag idag. Nya tag & nya uppgifter eller hur? ;)

Haha. Blir som sagt stallet efter skolan. Där är de teori ikväll. Ska se om de går & rida innan. Isåfall blir de Johanna. Kanske någon till vem vet? ;)

Nä nu ska jag sluta babbla. Vi hörs senare!

Love u mah lovers!

Vill att alla som läser oh har egen/delar med ngn blogg skriven länken till den i kommentarsfältet.
Vill läsa ERA bloggar!!

Av Sara Jönsson - 29 januari 2013 21:32

Denna texten, lugnt vad jag känner just nu..... Hehe....

Ville bara säga godnatt! Blir LOL oh kolla på som jag skrev i de inställda inlägget som jag HOPPAS ni fått läsa???
Haha vi hörs imorgon. Läs nu texten ORDENTLIGT!

Varje ord oh mening betyder GULD.

Låten heter Baby, I love you.
Med tiffany alvord!
Någon som känner igen sig?


~Lyrics~
There are three words, that I've been dying to say to you
Burns in my heart, like a fire that ain't goin' out
There are three words, & I want you to know they are true...
I need to let you know

I wanna say I love you, I wanna hold you tight
I want your arms around me & I, want your lips on mine
I wanna say I love you, but, babe I'm terrified
My hands are shaking, my heart is racing
Cause it's something I can't hide, it's something I can't deny
So here I go...
Baby I love you

I've never said, these words to anyone, anyone at all
Never got this close, cause I was always afraid I would falll
But now i know, that I'll fall right in-to your arms...
Don't ever let me go

I wanna say I love you, I wanna hold you tight
I want your arms around me & I, want your lips on mine
I wanna say I love you, but, babe I'm terrified
My hands are shaking, my heart is racing
Cause it's something I can't hide, it's something I can't deny
So here I go...
Baby I love you

Take it in, breathe the air
What is there to really fear
I can't contain, what my heart's sayin'
I gotta say it out loud...

I wanna say I love you, I wanna hold you tight
I want your arms around me & I, want your lips on mine
I wanna say I love you, but, babe I'm terrified
My hands are shaking, my heart is racing
Cause it's something I can't hide, it's something I can't deny
So here I go...
Baby I love you

Av Sara Jönsson - 29 januari 2013 19:30

Tjena! Gör ett litet inställt inlägg nuuu ;)

Håller på med läxor. Därför blir de de. 

Ska kolla film sen efter de. Lovar att jag ska försöka kika in här när jag bestämmt mig för vilken. 

Tror de blir LOL I'm soooo in love asså!! 


Hehe. Blir stallet imorgon, teori. Kul. Tummen upp oh hatten av för de ;)


Nä nu sitter jag mest oh bablar när jag ska göra läxor... 

Hehe.. Vi hörs senare!! 

Av Sara Jönsson - 29 januari 2013 10:42

God förmiddag alla ;)
Haha hejsan!

Har suttit på ett viktigt möte.... Inga frågor tack... Men helt ok tyckte jag de va. Blir ett till fast ett annat sorts möte efter skolan.

Vi hörs senare kram<3


Jag oh Elin Annas lilla syrra;)

Av Sara Jönsson - 28 januari 2013 12:41

Vaknade i ett underbart hus, med underbara människor runt omkring mig. Kändes tryggt. Hemma oh stabilt.

Tummen up oh hatten av för de.
Livet är inte alltid lätt. Älskar dem människorna som förstår de.

Gick till skolan. Gick på häslosamtal direkt. Finns lite saker jag behöver ändra på. Särskilt matvarorna... Dem är dåliga... Kommer inte ner tillräckligt med mat i magen....:/

Till en annan sak. Ska träna dans ikväll. Mysigt! Får väl sedan stå ut med oh försöka le lite?

Haha... Mår rätt så dåligt nu som ni kanske förstår. Säger inte mer än så. That's it. Punkt slut.


Ta hand om er! What goes around comes around.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards