SaraJönssons

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Sara Jönsson - 15 januari 2013 21:10

Kom hem för ett tag sedan...
Fryser som faaaaann! Bussen va ju sjukt kall hela tiden!!! Blöö blir arg!!:@

Vill att alla följer Nellie Berntssons nya Instagram!
Den andra blev hackad oh bort tagen :@ grrrr!!

Konstigt nog ville inte mode inlägget läggas ut idag? Hamnar bara i utkast hela tiden ? Wierd... Aja försöker igen imorgon...

Nej nu ska jag fortsätta med en sak Så kanske vi hörs senare!

Älskar er!!<33

Av Sara Jönsson - 15 januari 2013 16:35

Är påväg till stallet egentligen... Men åker till Kristianstad oh träffar en miss hemlig ;) Orkar inte med ngt just nu.... Behöver denna personen just nu..... För hen piggar upp mig...:/<3

Hehe sitter här tårögd & ja hela köret...
Jennie skickade en låt till mig innan...
De finaste någon få, med Molly sanden. Hon menade den till mig om ni förstår.. Seriöst såååå gulligt... Aww...<3 tack dsm hjärtat<33

Ska kanske kanske kolla bio ;) vi får se ;) något kul får vi väl göra?;)
Haha Jag saknar Johanna ngt sjukt mycket just nu!... Måste MÅSTE till henne imorgon... Dör annars alltså... Vill bara krypa upp i hennes man oh dö... Nämen typ så känns de....<3

Vi hörs senare mah lovers!!<3

Av Sara Jönsson - 15 januari 2013 09:08

Ligger & väntar på att klockan ska bli kvart i 9. (Nu är den sju över ;) )

Har nämligen sovmorgon idag & vill drf ta de chill med oh gå upp ;)<3

Idag är shemat skola oh sedan hem med all läxorna....

Todays outfit:

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards