SaraJönssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Sara Jönsson - 31 mars 2013 16:26

Kommit in från stallet nu. Red ut en mysig runda.
Känns ssååå skönt med hästar utanför dörren asså..
Haha vi hörs senare.

Av Sara Jönsson - 31 mars 2013 16:25

Kommit in från stallet nu. Red ut en mysig runda.
Känns ssååå skönt med hästar utanför dörren asså..
Haha vi hörs senare.

Av Sara Jönsson - 31 mars 2013 14:21

Uppvisningen gick bra. Min röst va helt pajad..:/ ont i halsen oh bara tvi oh blää men jaja de gick.
Nu e vi hemma i Sjöbo igen oh ska snart ut oh rida. Ska bara byta om.
Sjukt fint väder! Love it!
Nej men vi hörs lite senare <3

Tv!

Av Sara Jönsson - 30 mars 2013 21:03

Mys vid tven. Sen blir de oh gå upp tidigt imorgon för oh duscha oh göra sig i ordning för uppvisningen. Sen blir de rida när jag kommer hem.
Tror jag iaf.
Gud vad skönt de känns oh kunna ha Sååå nära till hästarna. Liksom precis utanför dörren.
Känns underbart faktiskt.
Men nej nu ska jag sluta babbla så hörs vi imorgon!<3

Av Sara Jönsson - 30 mars 2013 13:48

Kom in från stallet för ca en oh en halv timme sedan.
Åt lite grann oh brottades med små grabbarna ;)
Oh nu ligger jag bara oh vilar...<3
I min egna lilla soffa på rummet!:D

Känns gött ;)
Ska nog kanske gå en runda med Ponne lite senare, så hon får sträcka på benen efter idag, eller så gör jag de när jag kommit hem imorgon från uppvisningen men kören!:D

Hoppas alla som kan kommer, oh att de går bra för alla! Ni är såå duktiga!!:D<3
Love yaaa<3

Nej men vi hörs senare<3

Det är Cponnyn Packe på bilden<3

Av Sara Jönsson - 30 mars 2013 13:47

Kom in från stallet för ca en oh en halv timme sedan.
Åt lite grann oh brottades med små grabbarna ;)
Oh nu ligger jag bara oh vilar...<3
I min egna lilla soffa på rummet!:D

Känns gött ;)
Ska nog kanske gå en runda med Ponne lite senare, så hon får sträcka på benen efter idag, eller så gör jag de när jag kommit hem imorgon från uppvisningen men kören!:D

Hoppas alla som kan kommer, oh att de går bra för alla! Ni är såå duktiga!!:D<3
Love yaaa<3

Nej men vi hörs senare<3

Det är Cponnyn Packe på bilden<3

Av Sara Jönsson - 30 mars 2013 09:28

Godmorgon. Vaknade i soffan ;)
Hahaha vi alla somnade gott igår kväll xD
Nu ska vi snart ut oh rida en runda, bloggar sen<3

Av Sara Jönsson - 29 mars 2013 21:18

Precis kommit hem från kören oh bäddat ner mig i soffan med dom två små Killarna!;) myyys!:D<3
Uppvisning på söndag <3
Kul!:D
Nu ska vi kolla film.. Så vi hörs!<3
Här är bilden på ponne (hoppas den kommer upp)<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards