SaraJönssons

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Sara Jönsson - 29 mars 2013 21:18

Precis kommit hem från kören oh bäddat ner mig i soffan med dom två små Killarna!;) myyys!:D<3
Uppvisning på söndag <3
Kul!:D
Nu ska vi kolla film.. Så vi hörs!<3
Här är bilden på ponne (hoppas den kommer upp)<3

Av Sara Jönsson - 29 mars 2013 12:35

Kommit in från stallet. Har ridit "min" ponny.
Hon är en B-ponny, ponne heter hon.
Helt underbar tjej.
Hon kommer va som min egen ett tag framöver. Eller ja sålänge jag e här.

Sry för inget bloggande igår. Men lovar ska uppdatera så mkt jag kan nu bara.

Ikväll ska jag på kör. I två timmar!
Vi måste träna för vi ska ju ha uppvisning på söndag! Yeah! ;)
Haha...
Mysigt!

Men vi hörs, oh här är toppen hästen!

Av Sara Jönsson - 29 mars 2013 12:33

Kommit in från stallet. Har ridit "min" ponny.
Hon är en B-ponny, ponne heter hon.
Helt underbar tjej.
Hon kommer va som min egen ett tag framöver. Eller ja sålänge jag e här.

Sry för inget bloggande igår. Men lovar ska uppdatera så mkt jag kan nu bara.

Ikväll ska jag på kör. I två timmar!
Vi måste träna för vi ska ju ha uppvisning på söndag! Yeah! ;)
Haha...
Mysigt!

Men vi hörs, oh här är toppen hästen!

Av Sara Jönsson - 29 mars 2013 12:31

Kommit in från stallet. Har ridit "min" ponny.
Hon är en B-ponny, ponne heter hon.
Helt underbar tjej.
Hon kommer va som min egen ett tag framöver. Eller ja sålänge jag e här.

Sry för inget bloggande igår. Men lovar ska uppdatera så mkt jag kan nu bara.

Ikväll ska jag på kör. I två timmar!
Vi måste träna för vi ska ju ha uppvisning på söndag! Yeah! ;)
Haha...
Mysigt!

Men vi hörs, oh här är toppen hästen!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards