SaraJönssons

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Jönsson - 31 juli 2012 19:49

Ja precis, hemma nu... Efter en lång dag!! ;) har köpt lite grejer och ska skriva och skicka bilderna i ett annat inlägg! :)

Av Sara Jönsson - 31 juli 2012 10:12

Sitter på tåget med bästa Anna till Malmö! Detta ska bli sååå kul! Ha det bra så hörs vi sen!:-D kram och puss på er!<3 (bild finns på fb, då jag loggas ut varje gång jag skriver och ska lägga till bild...)

Av Sara Jönsson - 30 juli 2012 16:04

Hej! 

Ska göra en liten tjänst till en kompis jag har, han livar ju alltid upp min dag, så..

Allihopa gilla denna sidan på fb!! Ni ....MÅSTE!  ;)

Okej, tack på förhand! :D


Här kommer länken...


https://www.facebook.com/WFAIBK?ref=stream

Av Sara Jönsson - 30 juli 2012 15:51

Sitter här och gör ingeting...
Börjar få slut roligheten...
Var hos pappa en liten sväng fast fick sticka hem igen så mamma inte gapar och skriker...-.-
Aja ska till Malmö med bästa Anna i morgon! Vi kommer ha sååå kul! :-D
Kram på er och hörs väl sen :)

Av Sara Jönsson - 29 juli 2012 19:10

Sitter framför datorn nu, ska ut och springa sen, har varit och ridit Johanna idag, världens bästa häst!:-D
Red ut med Annika och hon red på Maggan, tyckte det gick väldigt bra!:-)Fick rida Maggan lite också, det var kul att komma så högt upp, hon är ju stor häst :P
Kram på er och ses sen :)

Av Sara Jönsson - 29 juli 2012 19:09

Har inga bilder på när vi red tyvärr, fast här kommer en annan kul bild :)på Edward (Robert) Och Bella (Kristen) Bästa ever! :D <3  

Av Sara Jönsson - 28 juli 2012 21:34

Idag har jag varit med Anna, hennes syrra Elin och Elins kompis livia! Vi hade jätte kul, och ska nog träffa Anna på måndag, annars sticker vi till Malmö på tisdag!:-D nu ska jag ut och springa så puss på er!;-)<3

Av Sara Jönsson - 28 juli 2012 21:34

Idag har jag varit med Anna, hennes syrra Elin och Elins kompis livia! Vi hade jätte kul, och ska nog träffa Anna på måndag, annars sticker vi till Malmö på tisdag!:-D nu ska jag ut och springa så puss på er!;-)<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards