SaraJönssons

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Jönsson - 20 juli 2012 08:57

Ja då sitter man på tåget till Ystad! :)
Ska vara med Wilma och Alexandra från Örebro, vi ska till marsvinsHolm, och kolla lite, kommer bilder på det sen!! Kram och puss på er! :) haha, bilden bjuder jag på! :-D (Anna minns du? Hehe, hon tog bild på mig och jah på henne, men hennes bilder vet jag inte var de tog vägen, ska se om jag hittar dem sen! :D

Av Sara Jönsson - 19 juli 2012 16:10

Ja då sticker jag till Ystad nurå! Hoppas det blir kul och sådär! :D

Vi hörs kanske senare i kväll eller i morgon! Puss på er! :D


Annars Godnatt! <3  Haha Gammal bild fast den bjuder jag på! 

Av Sara Jönsson - 19 juli 2012 15:05

Hhm just nu sitter jag och pratar med några killar från Serbien de är helt crayse!! 

Killar....

Aja, jag spelar ss nu också det är sååå kul!! :D

  hAHAHA jAG <3

Av Sara Jönsson - 19 juli 2012 11:13

Så då var  headern ficksa! Hoppas ni gilla den! ;)


 

Av Sara Jönsson - 19 juli 2012 10:43

Hitta killen som älskar dig för den du är, han som kallar dig vacker istället för sexig. Han som visar vad han känner för dig. Han som vill visa upp dej för hela världen. Han som skiter i alla andra tjejer han kan få. Han som håller dej i handen framför sina vänner. Han som vänder sej om och ler mot sina vänner och säger : Det är henne jag älskar!

Av Sara Jönsson - 19 juli 2012 10:07

Just nu sitter jag framför datorn, vaknade typ för en halvtimme sen :/

Idag fyller min bästis Anna år!! Och jag vill önska henne ett STORT grattis på 13 års-dagen! 

Du är verkligen bäst, och tack för alla dagar med dig!! Ses snart! <3<3


Ska ficksa min Header sen, den är ju rätt tråkig nu :P Aja, sticker till pappa sen! 

Mamma hämtar mig vid halv 5 så sticker vi till Ystad och träffar ''gammla'' bekanta!

Kul ska det bli, och puss och kram så hörs vi senare!! :D  


  Så klart sant! Idag vill jag att alla Keep Smiling!! :D

Av Sara Jönsson - 18 juli 2012 20:38

Hej! Sitter här med världens dummaste internet hos mamma! Kommer ingenstans och kan inte spela Ss, tror jag dööörrrr!!!! Så sorry for bad update, men i morgon efter 12 kommer mer! Kanske tom, innan! :) Ja vi ser hur vi gör... Ngra bilder blir det nog inte :/ Just nu...Men vi ses och hörs i morgon! Kram och puss på er!Godnatt! <3

Av Sara Jönsson - 18 juli 2012 17:11

Ja då sticker man till Mamma nu då...


Ses, och hörs sen tror jag :D


Kram på er annars! :D

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards