SaraJönssons

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Sara Jönsson - 23 juli 2012 22:15

Hej, igen... :)

Det finns vissa saker som är viktiga här i livet, det är bla att ta vara på det man har, de man har runt om kring sig och vad man känner för dem... Att vissa dem vad man verkligen tycker, men på ett bra sätt... 

Inte skriva på ett sms jag älskar dig, utan att man visar det, eller hur?

Just nu vet jag inte riktigt var jag har alla, alltså de finns såå många underbara mäniskor som jag verkligen längtar att få träffa som tex Dejan, Miladin och ja alla i seriben, alla där nere som gjorde mina dagar bäst! Denna sommaren är en sommar jag aldrig kommer glömma i alla fall inte de veckorna jag var där nere, de var bara såå bäst! 

Men i alla fall, visa vad du tycker men som som sagt på ett bra sätt, klart att om man älskar ngn att man ska säga det då? Kanske inte rakt på sak, men man kan ju börja med, ''Jag gillar dig'' eller ngt? Det är ju bättre det än att bara sitta där och bara hoppas på att den andra ska säga det? Och alla jag vet hur det är... 


Ja det var väl det, här kommer lite bilder! :D    

Av Sara Jönsson - 23 juli 2012 22:01

Hejsan alla! :D

Idag har man sprungit i 1 timme, höll på att döööö! ;)

Aja nu så chillar jag framför datorn och sådär...

I morgon ska jag nog vara med Anna, eller ja det ska vi! ;)

Kram på er, i alla fall! <3


Kommer ett blogginlägg strax med bild! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards