SaraJönssons

Alla inlägg under september 2012

Av Sara Jönsson - 12 september 2012 15:41

Bussen till pappa! Ska ju rida snart! Vi ska rida ut nu till ungefär i Oktober! 

Har MYCKET Jag kommer skriva om när min Iphone 5 kommer! 

Mycket Tankar. Och för de som gillar oh Läsa Nellie Berntssons blogg tycker jag ska läsa min också.

Kommentera vad ni vill att jag ska skriva om? Kanske vill ni att jag skriver om de hästar jag rider och fotograferar dem? Eller kanske mina djur eller mitt hus... Eller ja vad som helst. Bara att kommentera eller ställa en fråga! 


Kram på er så länge dårå!

:D  Japp de gör jag! <3

Av Sara Jönsson - 10 september 2012 21:44

Hej! :D

FÖRLÅT För att jag ine bloggat på såååå länge!

Har verkligen INTE haft tid! Oh nu funkar inte blogg appen på mobilen så ja..

Men när jag får min Iphone 5 då ska det bloggas PROMISE! Så kanske inte kommer blogga på ett tag så att ni vet!

Men jag skrev en text på Facebook, som jag tycker alla vore se.. Aja läs det! 


Okej. Fine. Säg inte hej när man går förbi? svara inte? Är det så ni vill ha det så visst! Men en sak ska jag säga. Det är så jävla omoget och icke respektfullt! Jag klarar sådan skit men det betyder ändå inte att ni ska försöka trycka ner mig? För vad vet ni om mig egentligen? INGET. INGET. Så ge fan i att ens försöka! Det kanske funka innan men nej, det gör inte det nu. Tänker på bla en. Du känner inte mig... Bara hört rykten.. Är det dem man ska följa? Ska man inte få en egen uppfattning om folk? Tydligen inte! För jävligt är det i alla fall! Jag skulle ALDRIG, ta åt mig av vad NGN ANNAN sagt om det inte var trovärdigt eller ngt snällt. Det beror ju helt på. Men för fan. Tycker det är sjukt omoget att fatta sig en uppfattning om ngn man aldrig träffat, pratat med, sett. UTAN BARA hört rykten.. Eller sett en jävla bild på FB. Ni vet inget om mig! Tycker det är sjukt.. Vet inte vad ni andra tycker.. Men detta är INTE ok. Då det finns dem som tar självmord oh inte vill leva längre pga er! De gällde mig för inte så länge sen.. Tittar var jag står nu? Bland massa underbara människor. På en ny skola. Bland nya kompisar och bästisar. Man kan ju undra vem har lyckats mest? Jag eller ni? Jag har klarat mot gångar, mobbning, jobbigt hemma, och ALL sådan skit SAMTIDIGT. NI vet inte hur det känns! NI har ingen anning! Men det värsta är.. Att ni tror att ni får en bättre framtid genom att trycka ner andra! Men vet ni vad? Jag skulle kunna anmäla er. ALLIHOP. Och dessutom få skadestånd... Om jag hade varit så jävlig... Det HADE kunnat varit min hämnd. Men NEJ. Jag tänker inte bli lika jävlig som ni. INTE bara stå där och se på meddans ngn annan bryts ner! ALDRIG. Dessutom.. Hur kan man bara stå och se på? Eller göra det själv? Fattar ni inte? Ni DÖDAR folk. Folks själ. Tänk och kännas sig brutalt deprimerad och inte vilja leva längre... JUST DET. Ni kan INTE det! För NI vet INTE hur det känns!! MINA åsikter och MINA tankar!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards