SaraJönssons

Alla inlägg under november 2012

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 22:45

Hehe japp kollar på Robin Hood som snart är färdig ;). Ska upp kl halv 8 imorgon rida Johanna oh sen har jag lite hemliga ärenden på eftermiddagen ;). Kanske rider någon häst till ifall jag hinner.. Vi för helt enkelt se..! ;) men hmh.. Ska smsa med Bästa Jennie oh Annika <3 sen ska jag nana säng, så hörs vi right? Godnatt<3

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 21:22

Hej! Om du bara våga är en jättebra bok som jag läst.. Hehe btw är hemma nu sitter oh gör inget.. Ska sätta mig vid TV:en om en stund ;)
Undrar vad de finns för bra film eller program oh kolla på? Kanske inte ens finns några? Hehe I don't now... ;) bloggar lite senare för nu ska jag kolla på tv ;) kram<3

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 20:25

Tjena sitter här med Josefine oh Nathalie de har typ snedamp men kul äre iaf ;) haha ska hem om en stund så hörs vi sen? ;) puss <3

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 17:15

Kör nu sitter vi här oh snackar ;) snart ska vi sjunga men vi hörs snart right? ;)<3

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 15:11

Hej! Nu är jag hemma... Gud vad kallt de är ute asså 0 grader! Hehe som sagt ska jag på kör ikväll! Sjunga oh sjunga oh sjunga right? ;) haha undrar vad ni gör? Sitter vid tv? Bloggar? Rider? Datorn? Skolan? Läxor? Eller?
Vill bara säga till alla er som frågat ifall jag har kik. Ja jag har de nu kommentera ert namn så addar jag er! Bra va? Puss oh kram så länge!<3

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 13:39

Tjena! So provet färdigt oh vi avslutade so:n med en film om hur människor typ ser ut som dem gör eller ngt ;). Haha aja snart är de iaf engelska oh sen slutar vi. Kör sedan ikväll. Vi tränar ju till lucian oh dom jag tror jag sagt innan så ska jag va lucia i år.. Första gången oh jag tycker det är spännande men lite läskigt ;). Hehe hörs vi sen så? <3 ?

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 09:33

Tjenare nu äre snart dax för SO prov.. Hehe aja det kommer nog gå bra men vi hörs sen så puss<3

Av Sara Jönsson - 30 november 2012 07:48

Godmorgon alla! Hur är de med er? Jag är trött som f*n oh ska ha SO prov... Hehe kul = not ;). Vi får väl se hur de går ;). Sen har vi Franska oh Engelska glos test.. hehe mycket nu asså. i morgon sticker jag till stallet några timmar. Johanna ska ridas oh ev tränas i horse manchip, Cinette eller Ceviver ska jag också rida om jag hinner.. Har nämligen en hemlig sak på eftermiddagen ;). Sen så frågade En kompis till mig ifall jag kunde lägga ut dagens outfit oh de sa jag att jag kunde göra ;). Så här har ni den oh för gudskull glöm inte att jag faktiskt fotade Ceviver i onsdags såhär har ni tjockisen ;).
1. Parkelane tröja köpt på 1910 simrishamn
2. Vanliga mjukisbyxor köpta på HM
Inget speciellt idag men nästa vecka kanske se blir ngt mer intressant ;)
Puss så länge! /sara

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards