SaraJönssons

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Sara Jönsson - 27 november 2012 20:46

Ja hejsan! Nu tänkte jag skriva länkar och bilder på de kläder JAG gillar och de kläder som JAG tycker att JAG passar i.

Även mitt tips till ER. Utan ER är jag ingen, right? Ska försöka att hålla mig UNDER 500 så att ALLA kan köpa dem.


Okej dessa Jeansen är en klar favorit för mig: 499 kr på Nellie.com

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/only-589/skinny-superlow-coral-833034-33/  

 


Dessa är också sjukt snygga: 349 kr på bubbleroom.se

http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/brooker/jeans/jeans-80-cm-ljusbla


 

Dessa är lite anorlunda men snyyyggaa! :D 349 kr på bonprix.se

http://www.bonprix.se/produkt/stuproersjeans-grey-denim-928402/?bpsid=1148236324159941090-0-50b5228b&typ=AFF&anbieter=TradeDoubler&aktion=Upload]]  

 


Dessa är så jävla snygga rent ut sagt. Snyggt tighta och sitter hur bra som helst! 

 299 kr på bornprix.se

http://www.bonprix.se/produkt/jeans-black-denim-908692/?typ=AFF&anbieter=TradeDoubler&aktion=Upload]]


 



Det kommer mer kläder sen! :D

Men just nu så fick de bli detta! 

Tröjor, koftor, jackor och så kommer senare! :D

Kram och god natt! :D


      '





Av Sara Jönsson - 27 november 2012 20:02

Heeeej! Sitter och kollar film nu. Port kod 1321. Tycker ni borde kolla på den om ni inte sätt den. Finns bara på svtplay   

Hehe har mycket läxor och prov nu, så jag pluggar typ hela tiden xD 

Men nu så tog jag lite villa. Med lite tur så har min iphone 5 kommit nu... 

Pappa är och kollar på posten.. *håller tummarna* 


Tänkte lägga upp lite bilder på snygga kläder som jag ska köpa eller vill ha   

Eller typ det som är min still. Kommer i nästa inlägg. Kommer skriva de nu så hååålll koooll för tusan   


Tänk på detta så länge ''What goes around comes around''

Okey?


  


BRB!   

Av Sara Jönsson - 27 november 2012 10:42

Tjena! Nu är de skola här. Just nu har vi rast.. Men snart är det svenska.   '

Har precis haft No och skrivit färdigt min labbrapport. 

Ja efterskolan ska jag hem och fortsätta plugga till provet.. 


See ya!

Av Sara Jönsson - 27 november 2012 08:00

Hejsan! Nu kommer fakta om hästarna som jag lovat att jag ska lägga ut bilder på( Johanna oh Cinette). Lite fakta om dem också såklart.   


Florina. Ja hon heter egentligen Florina..    Men storyn bakom att hon kallas Johanna är så lätt som att Anna-Karin (hennes ägare) fick Johanna när Anna-Karin var liten. Hon kunde inte säga Florina så de blev Johanna istället. 

Sedan har alla kallat henne Johanna oh hon lyssnar bäst på de  

Johanna är en B-ponny med mycket egen vilja..Men hon är en läromästare oh hon har lärt mig MYCKET. Hon är en sådan häst som man först kan tycka är tråkig oh inte lyssnar.. Men i självaverket är hon världens finaste, sötaste ponny. HON är världens snällaste lilla ponny..Hon är en häst som älskar oh ridas ut och rider mer än gärna ut. Hon arbetar mer än fint på banan och gör nästan allt för sin ryttare. Jag gråter nästa nu asså.. Jag börjar ju växa ur henne... Jag börjar bli för stor.. Oh de gör ONT. ONT i mig att de ska behöva vara så.. Men hon finns fortfarande där för mig ju.. Oh som jag skrivit innan så ska jag ju träna Frihetsdressyr (horse manchip) med henne. De blir jag däremot ALDRIG för stor för    Jag tror verkligen hon kan bli bra på de. Oh jag menar, min lilla älskling måste ju hålla igång   

Johanna är född 1995. Så vad är hon 17? Hehe gammal dam men fortfarande världens bästa!    


Hehe.. Mitt nästa mål med Johanna är att bli av med hennes mage. Men om jag förståt de rätt så är hon dräktig oh då funkar de ju inte såå bra ju xD. Men i alla fall få upp hennes kondis och sådär. NÅGOT mer ni vill veta? Felica är hennes föl för i år btw.   


 

Johanna och Hennes föl Felica morgonen precis efter hon fölat..   

 


Johanna och Felicia några dagar efter fölningen   

 


Cinette har jag inte ridit så mycket.. Men hon är min framtida sköt häst antagligen. Hon och Sweet heart. Ja Sweet heart är en annan häst, eller ja unghäst. Som jag förmodligen kommer börja rida om någon månad eller vecka eller så. Henne kommer jag berätta mer om senare hade jag tänkt    Kan säga så mycket som så att jag inte ridit henne än. Men som sagt förmodligen kommer jag göra de om ett tag!   

Aja till Cinette nudå. Cinette är en C-ponny. Hon ÄLSKAR och hoppa oh blir himla glad ifall hon får komma ut. (ridas ut) Hon är mamma till Ceviver som jag ridit nu några gånger också. När Cinette skulle föla Ceviver så blev hon jääätteee sjukt och veterinären trodde hon skulle kasta (typ som människor får missfall) sitt föl. Men de gjorde hon inte. Veterinären trodde alltså inte att värken hon eller fölet skulle överleva. Men de gjorde dem. Bådda två. Därför Ceviver kallas just Ceviver. Alltså ''överlevaren.''  Många tror att Cinette missköts eller blir misshandlad då hon är väldigt smal, (lite bättre nu) hennes svans är lite på sne och hon går lite snett med ena bakbenet. Men det är hon absolut INTE.Läs de igen. INTE. De va när hon blev sjuk som de blev som de blev. 

Så vårt mål nu.. Är oh träna upp ALLA muskler. Inkl kondisen ofc   

Jag vet faktiskt inte hur gammal hon är.. 

Men ska se ifall jag kan ta reda på det!  


Cinette oh Ceviver när Ceviver va liten    

 

Oh nuuuuu     


  '


Är det NÅGOT MER ni vill veta? 

Ceviver ska jag fota och lägga ut bild/bilder på sen! Promise.. Men de blir nog inte förrens helgen ungefär!     


Hörs vi sen då? 

Kram  

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards