SaraJönssons

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Sara Jönsson - 8 november 2012 19:24

Hejsan! Fick nyligen 2 kommentarer från en tjej här... JAG kommer INTE vissa det för NGN. Då hon inte vill det.. Men blir så otroligt glad över en tjej som hon.. Bad life for us right? Det är väl ngt som händer alla ibland.. Men vi är drabbade HELA TIDEN och HELA TIDEN. Runt oss, med oss, i oss.. Så vilar den där känslan att allting liksom inte funkar.. Allt, hänger liksom inte ihop som de ska.. Eller? Det är så hemskt faktiskt att vi barn ska behöva ha det såhär.. Liksom inte kunna andas LUNGT. Tänka KLART. FOKUSERA JÄMT. 

Inget kan slå en dag där allt TYP funkar.. Man kanske är glad i början och så blir man ledsen sen..

Eller man är ledsen i början och glad sen..? INGETING är NÅGONSIN perfect. Nevvahevha. 

Det är inte BARA du och jag... Klara.. Det är MÅNGA där ute.. Som vi kanske känner, som inte vill berätta, eller som vi inte känner som vi kanske borde känna.. Vad vet jag? Tyvärr så hamnar vi ju alltid i skiten på ngt vis.. 

Så är det nog bara.. 

Nu ska jag villa knät btw, de gick förmodligen ur led igår.. Gjorde en kullerbyta, och skulle upp på en plint. Slog i knät så hårt så jag höll på att svimma.. Trevligt trevligt va? Haha kanske inte ska rida i helgen trots allt nudå? 

Men vet ni vad? Nu hörs vi senare och KOMMENTERA, FRÅGESTUND SVARA 100% ÄRLIGT PÅ ALLT!! <3

KRAM! <3    

Av Sara Jönsson - 8 november 2012 19:23

Måste bara säga ett STORT TACK till en person som varit elak och mobbat mig i så många år som skrev ett meddelande till mig i chatten.. ''Sara, vill bara säga förlåt för allt jag sagt/gjort. Jag förstår hur dåligt du mår, och det är inte okej ! Ville bara säga förlåt !'' You Made My Day... Jag trodde ALDRIG, ALDRIG att DU skulle skriva så till mig Nevvaheva. Jag trodde först de va en facerape.. Men så tänkte jag.. Men för en gång skull kanske jag ska lita på den personen.. Visst, INGET av de hon/och dem gjort har varit rätt. MEN i att sin tur komma och skriva ngt sådant.. Hon inser att hon gjort fel liksom. Det värmer mig. Jag kommer ALDRIG glömma det jag blivit utsatt för vad som hände eller vad som sas men i sin tur ska man ALDRIG glömma och förlåta heller.. Eller hur? Jag säger det än en gång.. Tack, YOU made my day... ♥

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards