SaraJönssons

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Sara Jönsson - 26 november 2012 22:28

Haha japp nu är dem färdiga.. Bara liite so kvar. Men iaf jag har satt ett inlägg på tidsinställt så den kommer upp i morgon bitti, så håll utkik. De står om hästarna och vad som är next på deras träning    

Ja.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om mer.. Ska väl gå oh lägga mig snart.. Så jag tror jag säger godnatt...  

      


   

JAG är stolt över oh vara Sara Nellie Jönsson. 



 


I'm only my self. So keep calm and carry on, right?


Och vet ni vad? 

Jag har blödit på knäna MÅNGA gånger då folk lagt fälleben på mig. Smutskastat mitt namn osv….men jag har rest mig upp varje gång. Kommer aldrig sluta. Jag vill att NI ska göra det med. Ta ingen skit. Kasta inte heller tillbaka. Le mot dom som vill dig ont, DU är bättre än dom.Ja just de DU. 


Puss och godnatt!  

Av Sara Jönsson - 26 november 2012 20:53

Hehe japp som rubriken lyder.. Har massa LÄXOR jag måste göra oh vi har prov också på fredag, nästa tisdag och nästnästa måndag... Suck.. Hade två matteprov förra veckan.. Gaah blir galen.. Men iaf nu måste jag fortsätta med detta så BRB så länge.. Håll utkik ska blogga mer nu liite senare så snabbt jag är färdig ofc   

Kommer bilder på Cinette och Johanna som jag LOVAT. Puss på er    Be right back.. I promise!     

Av Sara Jönsson - 26 november 2012 08:17

Tjena! Vad gör ni? Jag sitter här oh väntar på att vi ska börja med min kompis Annika.   

Igår såg ju dagen ut som så att jag mockade oh red två hästar. Jennie fick rida Ceviver.. Och ifall jag hinner ikväll kommer som jag lovat bilder på Cinette oh Johanna   

Så  håll utkik vetja!


Men nu ska jag logga ut oh plugga till so provet....

Så see yaa bitches     

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards