SaraJönssons

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 22:29

Nu har jag duschat oh gjort lite läxor... Pratar med Jennie. Hon är så himla förstånde oh jag lider med dig älskling! Du vet att du betyder sjukt mycket för mig va? Utan dig vore jag inget, inte ens ett sandkorn. Du oh jag va? Vi klarar de här nu. Båda kommer klara de här. Hur jobbigt oh tufft de än är right? Tänker på dig jämt. De ska du veta min alldeles egna underbara vän <33 uppdaterar snart igen promise! ;) <3 kraaaaaammm <333

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 20:29

Nu är jag påväg hem oh ja märkte att det kommit flera inlägg av samma text men ibland va de bara text oh en bild oh ibland bara två bilder osv. Antar att jag måste lära mig appen lite bättre xD hehe aja när jag kommer hem äre dusch oh läxor, plugg till prov oh så som är prio ett....;) oh imorgon äre ju studiedag! Kuuuulll! Fast måste i vilket fall som helst plugga... XD men ska se ifall jag ska till stallet.... Förmodligen ;) då ska Johanna iaf ridas ev Cinette också :). Vi får se helt enkelt. Tyckte hoppningen gick bra. Kände att hon verkligen lyssna, öka oh sakta, öka oh sakta and so on. Mycket halvhalter. Det är viktigt att hästen alltid lyssnar. No mather what liksom. Nästa mål är att följa hästen med över hindret ordentligt. Inte ställa sig upp för tidigt oh inte Sätta sig ner för tidigt... Hehe kan säga att de är mer än MYCKET oh tänka på när man rider. Oh alla utvecklas olika snabbt, det tar längre tid för vissa oh kortare för andra.. Så är det bara. Acceptera oh acceptera right?
Kram så länge ;) <33

Bild på Malva <3

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 20:05

Hejsan! :) nu är jag istallet oh jag ska rida Cinette som jag skrivit om innan ;) Johanna fotade jag också hehe fotade alla som va i stallet då men de bilderna kommer senare ;) haha nu måste jag fixa Cinette puss oh kram sålänge! ;) <33 bild på Cinette oh Johanna ;):)<3333

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 17:50

Heeeeejjjj nu sitter jag på bussen med kära Stina oh vi är påväg till stallet.. Hehe mörkt, regnigt oh tråkigt äre:/ men aja kanske inte uppdaterar på ridskolan för där är typ nada teckning xD men idag blire hoppning;) sista gången denna terminen men jag rider ju ofc mina sköthästar på helger oh lov, de vet ni? Oh yada yada ;) tror de kommer ett deep shit inlägg idag eller inom de närmaste dagarna ;) hehe har lite tankar oh åsikter om vissa saker så håll koll ;). Kommer även som jag lovat lite mode oh så. Så snabbt jag får tid så lovar jag! ;) hehe massa blinkblink smileysar bara för att de är kuuulll;;;))) haha aja hörs om internatet funkar på ridskolan kraaammmiiisss <3

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 15:48

Alla frågetecken är smileysarxD inte ngt annat hehe bara så att ni vet ;) <33

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 15:46

Märkte att alla utropstecken blev frågetecken xD så att ni vet ??

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 15:44

Japp nu äre ficka med tjejerna!?
Har fikat macka och chokladboll?
Bjuder på bilden ? tjejerna va inte så glada över oh bli fotad men men gjorde de i smyyyyggg xD ??
Ska till pappa sen med bussen, byta om oh rida?? lovar att jag håller er updatede?? men nu ska vi snacka vidare oh ha lite kul BRB ??

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 14:46

Japp nu äre slöjd?
Vi gör väskor med tryck på till våra saker som vi kommer göra framöver ? bra va? Väntar på att min tryck ska torka...??? Hehe ja vad vill NI att jag skriver om? Ngt jag gillar/inte gillar? Vad jag tycker om de eller de? Fråga på vet ja ? skriv också vad för typ av kläder ni vill att jag tipsar om.. Vill ni se bild på min outfit för dagen varje dag? Eller hur vill ni göra? Skriv kommentar vetja!??
Kram sålänge oh tills jag fått in lite bilder på mobilen.. Får ni lite random bilder ? ?

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards