SaraJönssons

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Sara Jönsson - 29 november 2012 23:32

Tjena.. Känner att jag behöver skriva lite tankar oh åsikter nu..
I dagens samhälle så är det mycket som hänger på om hur många likes man har på fb eller på hur många likes man har på insta and yada yada. Allting handlar om de. Man är inte poppis ifall man har 10 likes utan man ska ha 70 eller 100 eller ännu bättre 150 osv. Man är inte heller snygg ifall man inte har typ 100 likes. JAG tycker seriöst att det är SJUKT. För de spelar väl för fan ingen roll om jag har 100 eller 1. Jo i vissas ögon gör de de. Men kan ingen annan va lika snygg som den blondinen i sjuan som har den snyggaste killen på skolab eller som den svart håriga tjejen i nian som alla avgudar bara för hon har ca 200 likes på fb? Asså come on! När ska ni mogna? Jag tycker inte folk är Söta/snygga pga hur många like ngn har utan pga hur dem verkligen SER UT.
Sen är de de här också att vad man en gör blir de fel De spelar ingen roll vad man gör för de är ändå alltid fel för ngn... Någon hör en pose framför kamran oh alla bara "asså OMG den tjejen har inget liv än oh stå oh fota dig själv framför spegeln hel dagen"
Eller "jävla slampa du visar halva brösten" asså kom igen! Gör man så så är de fel oh gör man si så är de fel.. Tycker de är sjukligt.. Men ingen är perfekt de måste vi lära oss att så är det..! Eller hur? Nu ska jag fortsätta plugga oh Sedan Ska jag nana säng
Godnatt<3
Kram en tjej som är väldigt trött<3

Av Sara Jönsson - 29 november 2012 22:39

Heeej! Smsar med Jennie.. Fast nu ska jag plugga till so provet vi har imorgon... Ni vet om att ibland när någon mår dåligt räker det med en ända liten fråga eller mening för att få den personen glad... What goes around comes around, right?
Kram sålänge <3

Av Sara Jönsson - 29 november 2012 19:56

Japp jag funderar över lite olika saker som jag inte tänker ta upp nu men ville bara säga att jag ska slänga mig in i duschen strax ;) kul med Foego fast man blir trött ;). Hehe efter duschen är det plugg till SO prov imorgon... Tror de kommer gå rätt så ok iaf :). Haha men vi hörs sen då? :) /sara aka nellie<3

Bara för kristen är så söt<3

Av Sara Jönsson - 29 november 2012 16:46

Nu taggar vi Foego jympa pass! Träning träning ;) men vi hörs sen va?
Puss<3

Av Sara Jönsson - 29 november 2012 15:29

Hejsan! Ja nu är jag påväg till mamma. Naomi min hamster sitter i mitt knä. Aww<3 pappa oh jag ska äta på stan innan jag drar till mamm iaf. Kul! :D hörs vi sen då? Puss<3

Som jag alltid säger Twilight är mer än bäst ju! :D <3

Av Sara Jönsson - 29 november 2012 14:51

Hemma! Bara typ två gubb kvar xD hehe Ja nu ska vi bara parkera oh jag ska packa för jag ska ju till mamma. Oh mata oh rengöra hos kaninerna :) Några snygg bilar hittade vi iaf ;). Får se vilken de blir jue ;). BRB

Av Sara Jönsson - 29 november 2012 12:38

Hejsan! Vaknade halv 11 idag... Hehe sen så sa pappa att vi skulle till Tomellila oh nu är vi här ;) pappa behövde åka till bilhandlaren oh fixa bilen lite ;). Eller typ köpa en ny bil;). Hehe vi får se hur de blir med den saken ;). Sen ska jag hem packa oh åka till mamma. Ska på Foego oh de är hård jympa pass kan man väl säga.. ;)
Snygg färg va? Hehe sjukt häftig motor på den asså ;) kram sålänge <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards