SaraJönssons

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Jönsson - 15 augusti 2012 21:34

Hejsan! :D

Idag.. Jag sov ju över med Anna, från igår då till idag.

Vi hade jätte kul! Tittade på film, åt popcorn oh hade det myssssssiiiiggggtttt! :D

Sedan så stack jag och Thea till Kristianstad. Hon skulle köpa skol väska, men det blev inte så ;)

Jag köpte typ inget. Inget speciellt, direkt xD

När jag kom hem satte jag mig och kollade på en film. Den var riktigt bra! (köpte den idag xD)

Jag trodde först den skulle vara riktigt barnslig och sådär, men det var den inte!

Den heter The Cinderella story! (Med Selena Gomez) Verkligen en se värd film,

och serkskilt för dem som som älskar sång ocg dans! :D

Gick ut och sprang sen också... Har ju sagt det... springer varje dag.. :) BRA träning! :D

Ja och nu sitter jag här och chillar xD 

Ska väl kolla film sen igen xD

Kram och puss på er då! :D <333333 

Det är faktiskt sant!<3

Av Sara Jönsson - 14 augusti 2012 09:58

Ja jag vet! Sry för det!

Har inte riktigt haft tid och sådär   

Men nu så. Jag kan ju berätta lite gran vad jag gjort...

I lördags var jag med bästa Anna... 

vi gjorde inte så värst mkt xD

Söndag: Jag Anna och Isabelle J, bestämde att vi skulle sticka till Tobban..

Så vi stack dit och badade och hade kul.

Igår stack jag och Isabelle till stranden och träffade på Sara Strömberg, Johanna Persson, Hanna Larsson och Matilda Håkansson.

Och idag.. idag ska jag och Anna va plus sova över. Denna gången hos mig. Vi ska till stranden och sådär. 

Kanske ska Isabelle med    Det är väl så dagen ser ut. Aja puss på er! :D <3  sweet <3

Av Sara Jönsson - 8 augusti 2012 18:53

Chacha bloggen! xD

Hmh.. som vanligt.. Inget att göra :/

Min bästis Anna kommer hem idag iaf, hon har varit i Stockholm i 1 vecka nu!

Trodde jag skulle dööö!

Men aja, ska nog träffa henne på fredag annars ses vi på lördag! :D

Ja, I morgon.. vad händer då?

Jo visst ja! Ska vara barnvakt.. Kan man väl kalla det för!

Ska se om jag kan ta några bilder!

Daniela på 7 år är så gullig!  Så henne ska jag passa! :D

Okej, ska inte babbla mer nu!

Puss på er! <3333    Japp sant! <333

Av Sara Jönsson - 7 augusti 2012 23:21

Sitter och skypar med Viccy, Eleanor, jakob och Isak..

Ingen anning om vem dem är -.- Viccy och Eleanor vet jag men.. aja..

De är lite störda, nej skoja bara xD

Ska väl säga god natt nu.. ifall jag inte bloggar senare! 

Puss! <3  

Av Sara Jönsson - 7 augusti 2012 18:57

Hejsan!

Jag är väldigt glad nu!

Rose har kommit tbs!

Hon var ju borta.. eller ja hon rymmde.. jag hittade henne innan idag..

Det är faktiskt både ledsamt och bra så klart.

Jag ville ju sattsa på kanin hoppning..

Och de kaninerna jag har är urusla på det..

Så vi får väl se..

I vilket fall.. Ska försöka lära Lilly!

Aja, sitter och spelar SSO, inget annat.. har tråkigt.. :/

Och Det som står på denna bilden.. är så sant..   och här är en till..

 

Av Sara Jönsson - 6 augusti 2012 22:27

Ja nu säger jag godnatt!

Ska slänga mig i duchen och sen ska jag kolla på Twilight! Tror det blir Eclipse!:D

Vi får se! :)

Puss och Godnatt då! <3  

Av Sara Jönsson - 6 augusti 2012 20:15

Hejsan!:D

Hmh.. sitter här och har inget att göra.. Lyssnar på musik och spelar Ss.. 

Mhm.. Tror det är dags att jag byter Header sanart.. :p

Får se när jag kan xD

Haha.. Allihopa lyssna på låte Då du ser på mig.. Den är jätte bra, iaf texten.. Sedan han som sjunger kanske inte sjunger jätte bra men det spelar ingen roll, det är orden som är viktiga.. De som alltid berättar en låts betydlese..

Jag lyssnar mer på orden en på musiken.. Så lär JAG mig texter och har kul.. :)

Aja.. Kanske skriver lite till sen, får se! :D :p

Och! Alla dessa bilder som jag lägger ut efter jag bloggat, om jag inte lägger ut någon anna bild då..

Stämmer antingen hur jag känner eller har kännt.. Just saying.. <3

 

Av Sara Jönsson - 6 augusti 2012 15:23

Hejsan, svejsan..! :D

Idag.. ja idag har jag varit på Bosse Olsson som jag kallar det xD

Köpte lite shampon och Balsam... 

Men de viktigaste var en till låda.. Ja Naomi min hamster ska få lite ombyte.. Så hon skifftar lådor xD

Kul för henne! Lily kan inte vara ensam.. Så jag har bestämt att skaffa en kanin till.. 

Har hittat en som jag ska köpa, en kanin med goda förutsättningar i hoppning.. och ja det var de jag ville från början med mina kaniner.. Mend et blev inte så.. Så jag hoppas att detta kommer gå bra.. och att Lilly och den nya kaninen kommer kunna samsas.. :)

Här kommer bilden.. Hon heter egentligen Kristallnacht, men ska nog byta namn till Nellie! :D

  Hon är såå söt! :D 400 kr ska jag lägga ut på henne.. så jag hoppas att allt går bra! :D

Puss på er! <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards