SaraJönssons

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara Jönsson - 28 oktober 2012 22:16

Hejsan svejsan ;)

Måste bara skrytta liiite nu xD träffa Tobbe Larsson idag. Var på hans gård.. Sjukt kul va det! Klappa hästarna osv! 

Tilda från ponnyaktuten var även där! fick båddas atugrafer (stavning) Glad är jag iaf! Tack snälla pappa! Mycket tips som jag ska köra med min lilla sköthäst xD 

God natt säger jag nu! 

här är en bild på mig Tobbe och Min kompis Amanda!! <3


 

Av Sara Jönsson - 25 oktober 2012 18:33

Haha japp läääännggeee sedan sist.. Kan komma med den tråkiga nyheten att jag fortfarande inte fått min Iphone 5... 

Men förhoppningsviss får jag väl den snart.. Men till saken. Jag red igår. Red Cinette en C ponny och allting verkligen FLÖT på. Gick bra och kände att vi hade samma fysik... Men jag vill inte höra att jag ska bytta polle.. Jag vill ha min lilla Johanna.. Henne kan jag ha ett tag till iaf.. Men sedan är det ju så att Cinette bara är en C ponny. Det innebär att jag förmodligen måste bytta häst igen då om kanske ett år eller så.. Och NEJ de vill jag inte.. Jag fäster mig såå vid hästar... Men förmodligen ska jag ha en som heter Sweetie också. Hon är en unghäst på 4/5 år. Det kan ju bli kul.. Men åhh vill så gäran ha kvar min polla.. Söta rara lilla Johanna.. Men aja.. Vi får väl se. 

Har tänkt på en sak rätt länge..


Kan de skada och vara snäll till någon? Gilla deras bilder, skriv en kommentar? Be nice.. Eller? Har tänkt på hur MÅNGA verkligen skriver fin, söt, snygg osv till några enstaka personer. Men det finns jävligt MÅNGA till om någon bara hade skrivit ngt till dem.. Tror ni inte att den personen hade blivit glad då? Glad för att man skrev ngt. SANNINGEN. Aja.. Men allvarligt tänk på det. Att 3 ord kan göra någon glad... Eller hur? 

Man kan börja med alla BLOGGARE. Tex Nellie Berntsson tänk såå många som hatar henne och älskar henne.. Jag själv älskar henne! Hon är en grym person! Som inte bara skriver om sin vardag utan även om tankar och känslor. Det tycker jag en blogg ska inehålla.. Kan erkänna att jag inte själv har gjort det så mycket men de ska de ändras på... Men iaf.. Nellie, gud vilken stjärna asså! En tuff 12 åring med MYCKET MOGNAD i sig! Många kallar henne fjortis osv, men DÅ har ni sett henne HELT FEL. Jaja.. Hon ''posar'' (stavning) framför kameran men vad fan. Vem gör inte det? Kom igen.. Döm inte henne efter det. DÖM HENNE SOM PERSON. Man ska INTE dömma folk efter utseende eller tankar/åsikter. Det är PERSONLIGHETEN som räknas.. Sen FINE man kan INTE gilla ALLA. Men däremot ska man INTE skriva eller säga ''jag hatar Nellie'' eller ''Hon beter sig som en jävla fjortis''. Det stannar i sig själv. Man säger det INTE rakt ut. Skulle ALDRIG göra det. ALDRIG.


Mer tankar och feelings när jag hinner xD  Puss och kram <3

 


Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards