SaraJönssons

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Jönsson - 27 februari 2013 20:35

Pluggar sten hårt inför provet i morgon!! 

Skippa ridningen ikväll.. Har 5 prov på gång nu så.. Blöö.. Jaja..

Men ska fortsätta plugga nu, sedan in i duschen, smsa med snälla personer oh sedan sova!


Ska dra hem till Elin efter skolan imorgon! Kul! :D

Puss på er! <3

 

I'm wild, young and crazy! <3 ;)


  

But I keep holding on! <3

Av Sara Jönsson - 27 februari 2013 09:13

Händer mkt nu.. Skolan, hemma, vänner... Ska försöka fixa detta oh hålla bloggen igång.
Lovar oh försöka Kika in här igen, SENAST imorgon!!

Kram<3

Av Sara Jönsson - 27 februari 2013 09:12

Händer mkt nu.. Skolan, hemma, vänner... Ska försöka fixa detta oh hålla bloggen igång.
Lovar oh försöka Kika in här igen, SENAST imorgon!!

Kram<3

Av Sara Jönsson - 26 februari 2013 16:18

Så hemskt ledsen för dåligt bloggande!! Har mått rätt så dåligt oh haft lite för mkt oh tänka på...
4 prov nu på G.. Skriver mer när jag kommit hem oh har pluggat <3
Kram...<3

Av Sara Jönsson - 25 februari 2013 11:00

Undrar om de finns något bättre än CONVERSE?? FYY FÖR VAD BRA DOM E!!

Haha nämen allvarligt, dem är så sjukt bra! Snygga framför allt!


Den enda nackdelen är ju att dom e så platta... :/

INNTEEE bra för platt fotade människor :/ 

Men gud.. Ska köpa flera.. Inte bara ha ett par.. Hahhaa.

Dom passar ju till allt! Det är problemet.. Så unndeeerrrbaarraa<3


Undrar om de finns bättre skor asså?

Det som är så bra med dom också är att både killar oh tjejer passar sjukt bra i dom! ;)


Haha..


Vita classic ;)

ALL STAR CONVERSE, IN MY <3.




Lite annorlunda, men as snygga<3




Coolllaa med style! <3




Allmänt

Av Sara Jönsson - 25 februari 2013 07:11

Godmorgon alla!
Fy vad segt de va oh gå upp! Somnade sseeennnttt! Haha men jaja...;)

Todays outfit har ni här ;) ursäkta bilden hehe...
Grön tröja H&M, jeans från Gina, kofta/jacka från cheepmonday oh linne från WESC.woopppaaa

Nu rockar vi måndag ;) hahaaha<3

Av Sara Jönsson - 24 februari 2013 16:17

Påväg hem från stallet, loggar in här igen när jag kommit hem oh duschat! ;)

Av Sara Jönsson - 24 februari 2013 11:00

1. Vad heter du? Sara
2. Hur mycket väger du? 50 kg.. Lite för lite är de tyvärr...
3. Vart bor du? Skåne, en liten bit utanför Simrishamn
4. Hårfärg? Mörkbrunt
5. Ögonfärg? Bruna!
6. Hur lång är du? 1.58 haha KORTIS! XD
7. Kär? Åhhh FAN deee ÄR jag<3
8. Singel eller upptagen? Singel, men nje inte så länge till tror jag ;) Är liksom upptagen så ;)
9. Hur många har du pussat? Haha oj.. Vet inte xD
10. När och vem kysste du senast? Haha min sköthäst, Johanna på mulen. Den är den BÄSTA oh pussa på asså;)<3
11. Har du hånglat med någon av samma kön? nej. 
12. När hade du senast sex och med vem? Haha sry, ingen ;)
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Gud ingen aning!!
14. Dumpat någon? Ja de kan man väl säga att jag gjort ja..
15. Blivit dumpad? Japp...
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snälla skånigar ;) Nämen asså.. Omtänksama, snälla, trevliga. <3
17. Vad har du för mobil? IPhone 5 LOOVEE IT<3
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa en häst <3 och leva livet.
19. Favoritland? Sverige :)<3
20. Favoritfärg? BLÅ OH LILLA! (Svart om de räknas;) )
21. Film? Ojojoj.. Kanske typ Twilight eller Lol.. haha xD
22. Bok? Gillar typ Twilight böckerna ;) 
23. Killar eller tjejer? Killar.
24. Vad gillar du mest med dig själv? Min mun tror jag nog.. haha eller ögonbrynen typ. Noppar dom NOGA.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är TJOCK. HATAR min maaggee!!
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan ? Jennie, Anna, Elin, Nikita, Macke. <3

27. En person du älskar - Jennie, Anna, Elin, Nikita, Macke ;)<3 
28. En person du hatar - MIN MAMMA!

29. Ut och festa eller myskväll? Både och! Beror ju på ;)
30. Saknar du någon just nu? JAAAAAAA!!! de gör jag :'(
31. Vad är det bästa som hänt dig? Jennie, Pappa, Macke, Anna, Elin, Nikita Min sköthäst Johanna.. ABSOLUT!!<3
32. Beroende av något? Min mobil och stallet!! Plus mina under bara vänner!! <3
33. Ditt livs största misstag? Ojaa.. Det har jag.. Men inget jag kommer nämna här oh nu.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Det går inte riktigt att välja en person, men Jennie, Anna, Elin, Nikita, Macke haha ;)<3
35. Har du några tatueringar? Nepp! 
36. Piercingar? Håll i öronen har jag.. Men skulle såå gärna vilja pirca navelen!

37. Vem är mest lik dig? Haha skulle nog säga Jennie ;)
38. Har du någon förebild? Japp.. Bla Jennie, & NELLIE BERNTSSON.
39. Vad ska du göra idag? Stallet tror jag! ;).
40. Vad är det värsta du vet? När folk inte är ärliga och sviker en! 
41. Vad är det bästa du vet? Stallet och mina vänner! 
42. Vad åt du senast? kommer inte ihåg...
43. Vad vill du ha just nu? En häst! Och en kille....
44. Vad köpte du senast? Godis tror jag O.o
45. Vem är din favorit kändis? Ojojoj.. Kanske Nellie Berntsson.. Men Kelly clarksson oh Avril är också grymma.. Oj rätt så många faktiskt! :O
46. Vilken är din favoritställning? What goes around comes around!
47. Tränar du? Japp rider, springer, tränar på Friskis. Kanske ska börja spela fotboll också ;)
48. När går du och lägger dig? Måndag-Torsdag typ 21.00-22.00 fast somnar inte förrens typ vid 12....
49. Vad är klockan nu? 23:22 ;)

50. Är du nöjd med ditt liv? NEJ!:/

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards