SaraJönssons

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Sara Jönsson - 1 februari 2013 20:37

OMG!! Alltså verkligen ÄLSKAR sådana Höör klänningar! Hur kan man inte göra de??

Haha puss <3

Av Sara Jönsson - 1 februari 2013 16:39

Nu är de Snart dax för kör!
Kul!! Vi hörs lite senare ikväll, oh hoppas på att ALLA ni här har TAGIT till ER de som jag skrev innan.

XOXO Sara<3

Av Sara Jönsson - 1 februari 2013 15:31

Hejsan. 

Har tänkt mkt på en sak. Alltså, varför är folk elaka?

Varför MOBBAR folk VARJE dag?

Varför inte vara snäll oh go istället?

Ooohhhh neeeej. Där tar den storyn slut. Du vet Sara, i Svergie, I SVEEEENNNEEBANNNANNN landet.

Där kan man inte vara snäll. Man kan inte vara glad, oh trevlig heller för den delen. Det är omöjligt vet du.


Hmh, den frågan har jag ställt till mig själv, läännnggee, lääännngge. Just VAARRFFÖÖÖRR??


Blir så arg, blir så irriterad. Varför ska de va så svårt?


Va på min gammla skola i tisdags. Vi hade HKK där (hemkunskap.)

Vissade mina kompisar RUNT. Fick några spydiga kommentarer av några gammla klasskamrater.

Oh svarade ngt i stil med '' Vi pratade inte med dig. Du behöver inte lägga dig i. Tack för mig.''

Fick ett '' har inte sagt ngt till dig så du kan bara hålla tyst'' TILLBAKA.


Alltså ÄRLIGT. Uuuääärrrrkkk.

BARNSLIGT. OMOGET. Ja hela köret.


Tänker inte lämna några namn. Då de stannar mellan oss. Men kan säga, att ALLA mina kompisar, skrattade magen av sig över de du sagt. Alltså = DU skämde ut DIG SJÄLV.


Vet ni vad? Jag bryr mig inte om vad ni säger längre. Inte ett jävla dugg. För jag är bara MIG själv.

Jag skulle, aldrig, ALDRRIIGG, ALLLLLDDRIIIGG. Angripa, eller ge mig på ngn FÖRST.


Visst Fine, jag har gett mig in i bråk oh STÖTTAT upp ANDRA. Men INTE startat bråk själv.

Nevvah Evah. Skulle aldrig falla mig in. ALDRIG.


Under TVÅ veckor, har TVÅ stycken jag ALDRIG, ALDRIG trodde skulle va ''trevliga'' mot mig varit de.

Båda har sagt HEJ med ett LEENDE på läpparna.


Vet ni vad JAG känner då? Jag känner mig GLAD. Lycklig. STOLT.

Känner att de GAMMLA som varit, de lämnar vi bakom oss. Oh skiter i allt de andra.

Jag känner att JAG vunnit. VI har vunnit TILLSAMMANS.


För det är VI två, (tre) som mognat.

Hade en för ett tag sedan som skrev till mig i chatten på Fb... Hon skev ngt i stil med '' förlåt för hur dum jag varit mot dig..! Ingen ska behöva må så dåligt som du mår. Jag ville bara säga förlåt''


Känner samma sak där. Känner mig stolt. Över att VI två, inte längre bryr oss om de som hänt.

Oh kan GÅ VIDARE. Tack ännu en gång.


Så alla ni som vet om att ni är taskiga, eller har ngn som är taskigt runt omkring er, försök va glad. Försök va SNÄLL. Oh ni som blir nertryckta, VARJE dag. Eller kanske en gång i veckan eller närsom.. Håll huvudet HÖGT.

Låt Ingen, INGEN trycka ner er.


 

Precis!!

Glöm aldrig, de orden JAG alltid har med mig. Som Jennie lärt mig...

A fighter keeps fighting. <3  



Av Sara Jönsson - 1 februari 2013 11:20

Är i skolan. Har rast. ;)
Har haft SO länge nu. Har pratat om brott oh straff. Har TVÅ deepshit inlägg på G.

Ska försöka fixa ETT iaf idag. Skriver den andra, & publicerar imorgon.

Saknar Anna, hon är inte i skolan idag... Min babe är sjuk :'( blöööö. Men men. KRYA PÅ DIG!! :DDD

Saknar Jennie också.....:/<33 ska nog försöka träffa henne i helgen om våra SCHEMAN funkar.... Hihi ;).
Saknar också dig hjärtat<33

Vi hörs senare ;)<3


Söta Anna när hon va miniplutt!!;)<3
Oh Jennie för ett litet tag sen ;) gulleplutten hon med! :D<3

Oh crazy jag ;)<3

Av Sara Jönsson - 1 februari 2013 07:39

Nu va de fredag...!
Alltså likamed helg. (Skola först men jaja )

Somnade med Already taken i mina öron. Alltså OMG vad den texten är san!

Jag känner så... Fast för en kille.....
Han, han, HAN, HAAAN. Bara HAN cirkulerar i mitt huve.

I'm so fucking in love!!<333

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards