SaraJönssons

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Sara Jönsson - 4 februari 2013 22:30

Tjenare! Skriver ett inställt inlägg nu! Pluggat HELA kvällen, oh får väl fortsätta med det.

Därför jag gör ett inställt redan nu, för jag kommer inte ha tid ikväll ;)


Haha, nämen vi hörs imorgon <3 


 


I'm ssooo in love..... <3

Av Sara Jönsson - 4 februari 2013 19:40

Haha är påväg hem från Kristianstad nu. Har varit där oh försökt fixa min praktiskt taget BÖJDA FUCKING IPHONE 5. Men jaja. Får åka dit i helgen igen. För de kunde inte fixa de idag... Blöööö....

Aja.. Ska försöka sätta mig vid datorn oh blogga från den sen... Men har framförallt SO LÄXA oh göra. Vi ska ha prov på FREDAG så, måste verkligen plugga.... Suck....

Aja, vi hörs senare. Puss <3

Av Sara Jönsson - 4 februari 2013 07:10

Tjena! Väntar just nu på bussen i den hemska kylan! Fy fan för vinter asså!

GEE MIG SOMMAR NUUUU!

Haha, snart blir de väl sommar med lite tur ;)

Hihi, nu ska jag sluta babbla, men loggar in här sen igen under dagen.

Puuuussss<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards