SaraJönssons

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Sara Jönsson - 13 februari 2013 19:07

ASSÅ GAAAH JAG BLIR ARRRGG!

Inlägget om jennie VÄGRAR oh publiceras. 

Men IMORGON skriver jag ETT NYTT. Oh lägger ut. 


En mkt bättre haha ;)


Har ni tänk på att de är alla hjärtans dag imorgon??

Hoppas att ALLA gör ngn riktigt glad. Kanske är de dax att fråga chans på den du gillar?

Eller berätta för dem du älskar att du gör de! 


SPRID KÄRLEK IMORGON. <3


   


Det ska i alla fall JAG göra. <3

 

 

Jag älskar ER ALLA min UNDERBARA vänner. <3 Oh så dig (<3) får vi inte glömma ;) <3 hihi^^<3

Av Sara Jönsson - 13 februari 2013 18:35

Hej! Ber verkligen om ursäkt för att jag inte bloggade igår. 

Men hade och har för mkt oh tänka på...


Idag är de Jennies födelsedag..! Kommer ett inlägg om henne oh mig, oh till henne lite senare idag.

:D

Idag, har de varit skola. Jag är så sjukt trött på allt. Asså ärligt.


Mår PISS. Folk försöker trycka ner en, livet är inte bra. Ja sådana där saker. 

Sitter oh proppar i mig glass. Lyssnar på DEPPmusik.


Hatar att bokstavligt typ ALLA ska bort på sportlovet. Alla ska hit oh dit.

Oh jag ska stanna här. I detta skiten. Seriöst. Överlever inte! 


Mitt huvud dunkar, tårarna rinner, vill inte äta, kan inte sova... 


Ska deppa en liten stund till... Sedan sätta mig ner, oh skriva om världens underbaraste JENNIE<3


   


I never let anyone hurt you <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards