SaraJönssons

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Sara Jönsson - 5 februari 2013 21:00

Satt på rasten idag oh gjorde ett inställt inlägg. 

Mår inte bra så, orkar inte blogga mer idag.

(Detta är de inställda inlägget)


Kommer sitta plugga HELA kvällen.

Sedan ska jag verkligen sätta mig ner oh TA BORT de så kallade ''vännerna'' som varit elaka mot mig på FB.

De ska BORT. 


Den tanken slog mig igår.. Varför är jag ens vän med dem på fb? Så dem kan han koll på hur jag utvecklas men inte dem?


Förmodligen. Suck... 

Aja. 


IMORGON blir de en läkning. Av en kompis till mig, så HÅLL KOLL! :D


Min närmaste killkompis, sa till mig ungefär såhär: ''Sara håll huvudet högt. Du klarar detta. Lyssna på never let you go, så förstår du nog hur jag känner, för dig.<3''


I'm sooo in love. Så jääävla kär i honom. Han, HAN, HAAAN. (Inte justin ;) )  

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards