SaraJönssons

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Sara Jönsson - 11 februari 2013 21:00

Shit asså! 

Älskar stallet! Det är bara BÄST.

När livet suger, ta dig till bussen oh ÅK till STALLET.


Man MÅR bättre av oh vara där. Tro mig.


Hela lovet kommer jag typ vara ensam. Haha forever alone :P

Hihi nä men asså ALLA ska typ bort! 


Elin, Anna, JENNIE oh alla dem andra.

Mest jobbigast e ju faktiskt Jennie. Hon är som en stora syster för mig. 

Hon är BÄST. 

Hon ska hälsa på sin syster i Portugal.

Jag hoppas innerst inne att du får de BRA hjärtat!


Kommer sakna dig ngt sjukt mkt. Men vi ses om en vecka igen eller hur? <3


Hihi puss på dig.


Alla ni andra som åker också! ÄLSKAR ER ALLA!! <333 


Saknar oh ha ngn nära nu, ngn man kan dela allt med, ngn som man kan somna i deras famn, ngn som man kan leva med resten av livet... 


Men jag har ju mitt <3. Hihi vi får väl se vad de blir av den saken.. Haha..<33 Puss<333


Alla lyssna på denna låten, ALLA ni MINA VÄNNER. Detta ÄR till ER. Framför allt till dig <3. 

 

 

One day when the sky is falling I be standig right next to you. 

Nothing can ever come between us, couse I be standing right next to YOU.<3  

Av Sara Jönsson - 11 februari 2013 10:38

Här ;)

Av Sara Jönsson - 11 februari 2013 10:36

Men asså ärligt, detta är sant xD<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards