SaraJönssons

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Sara Jönsson - 19 februari 2013 21:00

Haha varnar er för TVÄRSTOPP! XD

Har ridit flora 3 eller 4 gånger innan. 

Hon är bara 5 nu i vår. Så hon har MÅNGA år kvar och lära.

Vet att jag INTE har henne nerböjt med huvudet. Men ville att hon skulle få sträcka på sig.

Inte behöva gå i form HELA tiden. 

Men red henne på form innan. Det är bara inte med i videon..

Sedan får ni URSÄKTA lille Carl. Haha får nog ta ett snack med honom sen ;) 

Lille busunge är han. Haha, fyyy CARL. FYYY. 

Haha här kommer iaf videon ;)


Flora är Johannas dotter. Hon är sååå fin och skön oh rida.

Haha, bäst är NI.<3

 

Av Sara Jönsson - 19 februari 2013 20:28

Sitter & tänker.. Haha normala jag..

Nämen typ.. 

Efter pappa ätit, ska vi kolla film. Eller i alla fall jag ;)


Vill tipsa om en låt. 

Sjukt bra låt. Råkade gå in på en gammal spellista på min spotify, och hörde denna.

Har inte tänkt på det innan, alltså HUR bra den egentligen är.


En speciell kille.. OM du läser detta.. 

Du vet vem du är. Saaakkknnnaarrr dig.

Sjukt mkt ska du veta. Puss..<3

Oh bara så du vet.. Har två pers typ efter mig..Eller ja DOM. Hehe ja du fattar :P :/

Sen är jag inte direkt i medvetande nu :P

Hihi^^ du fattar ;)

BEHÖVER HHJÄÄLLP nämen typ... :(hjjäälppp..


Ni hittar den HÄÄÄR

Av Sara Jönsson - 19 februari 2013 18:30

Fler låttips.


Denna låten hörde jag första gången när jag satt i bilen.

Haha radio, fan vad de är bra ibland ;)

För jag är typ galen i denna nu :P

Nämen typ ;)

Ni hittar den HÄÄR


Denna låten får verkligen en på bättre humör.

Haha oftast.. HÖJ HAKAN ALLA. UPP MED RYGGEN. 

SKAKA BORT DOM IDIOTERNA SOM TRYCKER ER PÅ AXLARNA.

För att: What doesn't kill you makes you stronger.

I promise. 

Ni hittar den HÄÄÄR


Haha namnet på denna låten är bara för rolig.

Men den är så satans bra också. 

Haha varse god, kör hårt DARIN.

Ni hittar den HÄÄR


Eminem.. Asså.. Gud..

Hur ska man ens kunna beskriva honom?

Eminem in my <3.

Just sayin

Feat Nate Dog

YOOO ERRLLLL ;) 

Ni hittar den HÄÄÄR


Haha denna låten är bara för gullig..

Iaf videon.. Men den sitter i.. Haha den ÄR bra.

Ni hittar den HÄÄÄR


Så nu har ni några oh lyssna på..

Hihi kommer fler.. Listan  är LÅÅNNGG ;)

Av Sara Jönsson - 19 februari 2013 14:24

Haha, hemma HELA dagen.

Försöker oh inte bryta ihop..

Väntar fortfarande på sms..  suck...


Jaja.. HOPPAS HOPPAS.

Anna åkte till Tyskland idag.. :'(

ENSAM är jag.


Blööööö. 

Vi höres senare.. kanske.. eller nje.. 


Vi får väl se... :/

 

SAKNAR min tjej<3

 

I'm not always strong. And when I'm alone.. I just wanna die.. :'(




Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards