SaraJönssons

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Sara Jönsson - 10 februari 2013 20:30

Det handlar inte om att finna den person man vill gå till sängs med. 
Det handlar om att finna den man vill vakna upp med. 
Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med. 
Det handlar om att finna den man inte kan leva utan. 
I världen är du bara någon... 
Men för någon är du hela världen!♥

 

 

Av Sara Jönsson - 10 februari 2013 19:55

Hade de toppen hos Jennie! Hatar att hon ska iväg på sportlovet... :(

Typ alla ska de.. Anna, Elin.. ja alla dem.. Känner mig ensam varg asså... haha..


Blir väl typ bara stallet på sportlovet då... 


Lyssnar på musik. Försöker slappna av.. Skola imorgon..  MÅSTE sova... suck..


Imorgon är planerna typ nada... Ska till stallet efter skolan tror jag... Hihi jaja vi får väl se ;)

Vi hörs imorgon. Kommer ett inställt liiite senare ikväll...


Ta till er av dem orden.

GÖR DE. <3

Puss<3


 


Nothing like us, nothing like you and me togheter.<3

 

Vill ni veta MIN vardag? Hur jag EGENTLIGEN mår? Kommentera då.<3

Av Sara Jönsson - 10 februari 2013 10:59

Sitter på bussen nu, mot Jennie. Jennie ska firas!
Kommer ett inlägg om henne typ.
Fast inte förrens på onsdag ;) hihi.^^<3

Mår skit för en sak jag typ gjort.... Som jag inte borde gjort... Oh hoppas bara på att han ska förstå oh förlåta...

Tid, är nog de ända.

Puss på er så länge då<3

Just saying...<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards