SaraJönssons

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Sara Jönsson - 20 februari 2013 23:41

Just sayin!


(http://www.youtube.com/watch?v=rKeIiJoE5qs)

Av Sara Jönsson - 20 februari 2013 21:30

Imorgon, ska jag vara ute i stallet hela dagen.. Hihi ^^

Eller ja, jag ridskolan har anordnat en dag där alla som vill kan komma oh rida i haväng.

Så dem behöver hjälp med oh leda hästar osv.


Så de ska jag göra ;)

Och rida ner Johanna tror jag de blir ner dit.

Hihi^^

Min lilla puss gurka är hon.. Hennes mule är BÄST oh pussa hihi^^


Nämen nu ska jag sluta babbla och kolla film ;)

Faaan :( Hade varit mkt mysigare med ngn här.. :(

Blööö :(


   

Hon är bara föööör sööööttt<3

 

   

Puss Johanna<3 Imorgon, ska jag krama dig tills vi båda döööör<3





Av Sara Jönsson - 20 februari 2013 20:48

Ska sätta mig ner nu oh kolla på Skyfall.

Har hört att den ska va riktigt bra.

Och jah är faktiskt en sådan där person som gillar ''skjuta, döda, spioner'' 

osv filmer.. Haha... Liiiteee killig är jag väl ;)


KRAM<3



Vi ses imorgon Johanna<3


 

 

Lyssna lyssna LYYYSSNNA! :DALLA. Den är SJUKT bra.<3

http://www.youtube.com/watch?v=NiZB3FTXDbI

 

 

 

Some people changes, some peoples don't.

   

Av Sara Jönsson - 20 februari 2013 20:00

Eftersom jag är ett TWILIGHT FAANN..

Så MÅSTE jag bara dela med mig av dessa..

Så j*vla coolt rent ut sagt!

Haha, shit...... :OOO


http://www.youtube.com/watch?v=1tNx3bMJu5s


http://www.youtube.com/watch?v=sINRK-mUGTQ&feature=endscreen&NR=1


OMG:O


Av Sara Jönsson - 20 februari 2013 17:00

Ännu fler låtar ;)


Denna låten.. Fan.. Vilken text.

LOVE<3

Ni hittar den HÄÄÄR


Catch My breath - Kelly Clarksson.

Haha gud. 

Känner mig så nu. Typ sönderstressad med massa ideer som ALDRIG släpper.

Haha.. Lyssna och NJUT.

Ni hittar den HÄÄR


En till Kelly Clarksson låt.

Behind this hazel eays. 

Daaammm, vad den sitter I.

Texten, texten & texten. Seriöst. 

Är du arg på en kille, spelas DENNA på högsta volym i mitt rum.

Seriöst. Känner igen mig SJUKT mycket.

Love IT. 

Ni hittar den HÄÄR


Give your heart a break - Demi Lovato.

Fan, hihi ^^ så j*vla bra!

Haha, stämmer, texten LOVE IT.

Ni hittar den HÄÄÄR


Haha denna dååå

Värsta BÄSTA kärelkslåten. Nämen, fan älskar DEN.

Drunk - Ed sheeran

Ni hittar den HÄÄR


Så nu har ni några till oh lyssna på ;)



Av Sara Jönsson - 20 februari 2013 13:59

Hemma idag. Ska snart duscha. 

Skriva ett inlägg först bara.

Fler låtar kommer ;)


Livet är siochsådär nu. Känns så jävla jobbigt oh inte veta sin framtid kan jag säga.

Usch..


Du vet vem, om du läser detta..

Håll huvudet högt. Du klarar detta lovar <333


Vi hörs väl senare.... 

 

Av Sara Jönsson - 20 februari 2013 09:00

Här kommer några till oh lyssna på ;)


Denna låten är gammal.. Men den är faktiskt.. 

TOPPEN.

Ni hittar den HÄÄÄR


Ännu en gamal låt.. 

Men fy fan vad den väcker KÄNSLOR.

Där kom några tårar ja.. :'(

Ni hittar den HÄÄR


Denna är nog från i höstas tror jag.. Men satans rent vad den stämmer just nu.

Love this song.. ;)<3

Ni hittar den HÄÄÄR


Så, fler kommer LOVAR ;)


Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards