SaraJönssons

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Jönsson - 17 februari 2013 16:03

Gud, vilken dag!
Väntar på bussen nu. Har ridit ut på Johanna oh ridit flora på banan. Kommer video på flora oh mig haha siken busa hon är! XD

Jaja, är trött nu.. Stog oh grät i Johanna man ett tag idag iaf....:/

Fan pallar inte mer... Snart är de torsdag... Oh då ska jag till mamma.. Asså allvarligt - fuck this shit!

Har nada lust till att åka till henne.
No lust @ al.
Just saying. Tror inte de kommer bli så heller.

Har ett inställt inlägg i redigera korgen.
Den kommer släppas idag. Hihi så håll koll! ;) ^^

Videon kommer ikväll.

Puss på er<3

Ps: kan man bli sötare än Johanna & flora? Mor & dotter asså.. Sååå söta (Johanna är mamma & Flora är dotter ;) )

Av Sara Jönsson - 17 februari 2013 09:16

1. Min favorit färg är blå, har alltid varit ;) fast svart är de också.!

2. Jag har spelat fotboll ett litet tag. Slutade:/ men ska typ till 98% börja igen ;) haha!

3. När jag bestämt mig för ngt, då blir de så.

4. Jag är sjukt envis.

5. Bor i världens underbaraste hus i en skog, älskar lukten, älskar ALLLLTTT.

6. Så snabbt jag kan ska jag köpa egen häst.

7. Vill bli polis. Vad sägs om ridande polis? Eller tom jobba som FBI i USA?
Haha kanske de ;)

8. Min framtid är sjukt osäker. Har ingen aning om ngt. Vi får väl se hur de blir...:/

9. Äter inte som jag ska....
Men försöker... Får lite hjälp av Jennie oh <3.

10. Jag är bara 158 -.- ska bli Max 165... Blöö....xD

Så nu vet ni liiite mer om mig;)

Av Sara Jönsson - 17 februari 2013 09:08

Är påväg till stallet nu ;)
Blir mocka & rida sen ;)

Gött!:D


Hon är sååå underbart söt så man DÖÖÖR <3 hihi^^

Av Sara Jönsson - 16 februari 2013 23:15

Haha ja, borde egentligen lägga mig..
Men kan INTE. Kanske kanske får ett sms från ngn..
Hoppas hoppas att han skickar........

Är liksom verkligen inte på humör.. Mår dåligt... Pallar inte mer, om jag säger så.

Imorgon blir de iaf upp tidigt, MOCKNING på G. Haha...
Mocka ska jag göra, sen blir de väl rida.
Ska dö iaf. I Johannas man. Jaaaggg sskkkaaa dööööö. Punkt slut.

Bara för att denna låten spelas i mina öron 24/7 just nu, så får ni höra den..
Lyssna på texten. För jag ÄLSKAR den.
Fast, älskar snarare mer den personen som bad mig lyssna på den.. xD Haha konstigt asså :P

Nej men haha.. JAG ÄR FÖR TRÖTT FÖR DET HÄR, OKEY??
Jag blir sån här när jag VÄNTAR på sms... Haha.. Så skicka nuuuu.

Här har ni den iaf.
Svensk rapp in my <3.


Kommer ett inställt inlägg imorrn. Låtar JAG tycker om. Låtar JAG lyssnar på.. ;)
Godnatt!...

Kan ni inte se klippet? Klicka HÄÄÄR

Av Sara Jönsson - 16 februari 2013 19:19

Dig<3

Av Sara Jönsson - 16 februari 2013 19:18

Jag ska in i duschen nu.
Haha, nämen blir kolla mello (melodifestivalen) ikväll!
Någon som vet vem det är som tävlar ikväll?

I övrigt hoppas jag att ni haft en as bra lördag! Med mkt fest oh trevligt umgänge ;)

Haha nej, inget sådant nu nej.
Haha.....

Själv har jag ju varit i stallet typ hela dagen, ridit Johanna & fantasi.

Dom är verkligen två helt OLIKA ponnysar. Den ena skänkla, skänkla, skänkla på HELA tiden. Den andra, sakta av, sakta av, sakta av. HELA tiden.

Haha en trög ponny & en as pig ponny med andra ord ;)
Båda är BÄST. Fast Johanna fick mig oh må typ såhär lite bättre......

Stog oh grät i hennes man i säkert 40-45 min... Shit asså... Hon verkligen förstår... Jag kramade om henne & hon mig... Fick lite dregel på läpparna när vi pussades hihi ^^.

Nej men hon ÄR bäst.
Puss på henne & en annan person ;)
Om du läser detta, haha ja då vet du vem du är .....<333
Slå inte ihjäl varandra nu, & allting kommer gå bra i veckan <3.

I promise! Just stay strong!
Keep calm and Carry on! <3
Puss!<3

Av Sara Jönsson - 16 februari 2013 14:43

Som ni kanske förstog igår.. Har jag sjukt mkt VARFÖR i hjärnan.
Alltså, för mig just nu... Känns allt så meningslöst......

Folk gör så stora saker av små saker.
Tänk så små vi är då? Vi kan inte ens fatta de. Vi e så pytte Pytte små, så de räcker att en liten komet typ träffar oss oh så pang bom, är vi döda.

Nu tex, skulle ngn i din närhet kunna få en hjärt infarkt eller hjärtattack & bara pang bom dö. Eller hur?

Vi kan inte fatta så små vi egentligen är. Och vilken big deal vi gör av allt.
Sjukt om ngt e de.

Livet e inte alltid en dans på rosor.
Oh jag mår inte alltid bra, inte ni heller.

Det händer OFTA att jag har folk i min omgivning som mår SÄMST.
Av olika anledningar.

Alltså, vårt "liv" här på jorden, bör tas vara på.

Skaffa dina BRA vänner, använd dig av dom. Skaffa din pojkvän eller flickvän. Som du kan dela ALLT med.
Som hjälper dig genom ALLT.
Right?

Vi behöver hjälpa varan.
Istället för oh trycka ner ngn för dem valde den gula tröjan istället för dem svarta. Eller valde dom blå byxorna istället för dom vita.
Hjälp dom, för alla är lika mkt värda.

Det finns föräldrar som tex misshandlar sina barn.
Jag har stött på några kompisar till mig som haft de så. Vissa av dom har vågat ta itu med det själv, andra inte.
Vissa har jag fått hjälpa. Vissa har totalt VÄGRAT, för dom har varit rädda för att deras "bästa, trevligaste föräldrar" ska tas ifrån dom.

Många vill skydda sina föräldrar av olika anledningar.
Det är inte bra, men dom gör de ändå.

Det kan även va så att dom inte får säga ngt. För att föräldrarna hotar med & göra dittan & datten.

Vissa vågade inte ens berätta detta för mig. Inte för ngn.
Men tro mig. Jag SER det på dem, om de är ngt fel. Om ngt inte stämmer.
Om dem inte mår bra.

Många märker inget, för dem kollar inte.
"Allt e väl som vanligt"
"Personen skrattar ju & Skämtar & är glad ju! Det är inget fel på hen!"

Dessa kommentarera har jag fått höra OFTA.

Tro mig, jag om ngn gör så själv.
Skrattar, ler, är trevlig, osv osv. Fast jag egentligen bara vill bryta ihop oh typ bokstavligt talat DÖ.

Säger bara de, efter lovet. ALLA kolla riktigt noga. Titta på din bästa vän.
Se om de är ngt.

Du kan trots allt hjälpa den/dom att få ett bättre liv.

Våga ingripa. Våga stå för de du tycker oh ser.

Vad kan hända?
Om du ser att ngt är fel, prata med en vuxen. Prata med dom så dom kan hjälpa personen. Berätta vad DU upplever oh ser.

Du kan hjälpa ngn. Du kan rädda någons liv. DU.

Av Sara Jönsson - 16 februari 2013 09:15

Mockning på G ;).
Haha snart snart så ;)<3

Hihi hoppas Johanna står ut med en helt förstörd Sara idag då...........

Om inte, ja då dör vi väl båda två.
Bästa Johanna. Du ÄR verkligen BÄST. Älskar Dig som ingen annan.
Mitt hjärta är ditt, oh 3 helt sjukt underbara personer till.
<333

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards