SaraJönssons

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Jönsson - 23 februari 2013 22:15

Haha har kollat på Mello nu ikväll.

DÖDA MIG SÅ SJJUKKKT DUKTIG UULLRRIKK MUNTHER VA!!

Fuck of! Nämen typ!


Haha.. Ursäkta språket.

Blir nog stallet imorgon.


Nu ska jag dricka COCA COLA oh tror de blir kolla på LOL eller någon bra film iaf.. Haha..

Vi höres<3

Saknar dig BBÄÄÄSTTA Elin oh bääässttaa ANNA<333 Puss oh kram på era<333

TORSDAG ELIN. PAX FÖR DIG DÅ!! XD


Men vi hörs imorgon mah lovers. Kanske loggar in oh säger godnatt vem vet? ;)


Pussilussss<3  

Av Sara Jönsson - 23 februari 2013 17:47

Är påväg till stan med pappa!
Ska posta packet ;)

Vi hörs senare!:D

Av Sara Jönsson - 23 februari 2013 13:15

Att aldrig kunna få vara i fred, att ständigt & jämt behöva bli utpikad & utstirrad på.

DET kallas mobbning.


Hur ofta slänger du egentligen iväg en elak kommentar?

Eller stirrar ut ngn?


Jag kan slå vad om att alla här NÅGON gång har varit elak mot någon som egentligen inte gjort dig ngt.
Bara för att liksom.


Visst är de as kul?! För alla skrattar ju!!
Men vad hände med den som du sa de till?


Han/hon kanske skrattar "med" lite.
Försöker förstå varför du sagt som du sagt eller eller helt enkelt gjort som du gjort.
-"Vad har jag nu gjort som va fel?"


Eller så springer personen iväg oh gråter.
Haha vad kul! Du vann ju fighten för han/hon, stack ju!


Haha grattis, du har vunnit första pris!

Kul va?


Det är as kul att klandra ner på andra, eller trycka ner andra. Lägga all din ilska på DERAS axlar.
För visst blev du kanske liittee liiittee gladare sist? Du fick dig iaf ett gott skratt!

Men att själv, bli illa behandlad, det skulle du aldrig klara.

För DE är DU för svag för.


Ni som mobbar, är svaga själva.
Ni har dubbelt så många problem, och känner er osäkra.


Då måste ni trycka ner andra, så NI får bättre status. Och kanske, KANSKE mår llliiiteee bättre.

Eller hur?


Vad hände med den snälla lilla rara du?

Försvann den när din pappa började utnyttja dig eller när dina föräldrar började slå dig?

Eller försvann den när du började tappa din status?

Eller när killarna i din klass började röka men du och din bästis ville inte?

Så du ''dumpade'' din bästis och började röka, oh mobba honom/henne istället?


Du lägger all din ilska, på dem du kan komma åt istället. Dem som kanske redan är svaga.

Dom som DU kan göra till ett mobboffer.


Har du kul nu? Dina tankar snurrar nu va?

Har jag verkligen gjort detta? "Jag känner igen mig! Fan.."

Kan säga som så, att OM du har dessa tankarna, då har du gjort de.

På något sätt.


Man måste tänka sig för.
Inte bara asa ur sig MASSA elak saker.


Istället kolla, hur mår den där personen egentligen?
Genom skåda skrattet, och leendet.


För de är inte säkert att det är ett "menat" skratt.
Snarare för att de ska se typ bra ut.


Det är HUR många som helst, som FEJKAR sitt skratt eller leende. 

Bara för att folk inte ska fråga, hur mår du egentligen?

Hur är de?


Jag har varit med om MÅNGA som sagt att allt är bra, men när jag verkligen frågat om de VERKLIGEN va de.. 

Har dem brytit ihop i min famn, på toan osv och BERÄTTAT allt som hänt.


Alltså, många nöjer sig med oh fråga kompisen eller bästisen hur den mår.

Sen får man ett ''jo tack bra, du då?'' tillbaka.

Men egentligen mår den personen PISS.


Jag vet inte, men jag SER eller KÄNNER på mig om det är ngt.

Har jag gjort många gånger.


Man måste se efter om de verkligen är så bra som personen säger.

Asså, fråga. 

-Är de VERKLIGEN bra?


Man måste försöka, få ut de VIKTIGTA om jag säger så.


Tror ni fattar vad jag menar.


Nöj er INTE med ett ''bra''. Gå istället in på DJUPET.

Även dom som lever ''bäst'' kan ha de JOBBIGT. Eller svårt.

Om ni förstår?


Dessutom, ser ni NÅGON bli mobbad, ge er in i fighten, och STOPPA det.


 

Just sayin.

Ni klarar det. 

Kontakta bara mig, om det är ngt. Blir ni mobbade och vet inte vad ni ska göra, kontakta mig på kik.

Eller skriv en kommentar här, så ska jag göra MITT bästa för oh hjälpa er.

Lovar! ;)


 


Jag skulle ALDRIG ALDRIG kunna se på när någon blir mobbad.

Nevvah EVAH.

Jag skulle istället ta tag i situationen på något sätt.

Just sayin.<3



Av Sara Jönsson - 22 februari 2013 21:08

Heeej<3

Utvärdering på de jag gjorde i stallet idag, kommer imorgon.


Skypar just nu med BÄSTA Nikita<3

Hihi ^^


Kuuullll!! :D^^


Kommer ett inställt inlägg imorgon.. Som jag tror kommer få många oh tänka om.

Hoppas på de.


 

Livet är ingen dans på rosor.. :/<3


Av Sara Jönsson - 22 februari 2013 19:07

Sjukt lång dag idag! DÖÖÖR!
Haha ridit 2 hästar ordentligt skrittat oh travat 2 andra haha..
Skriver mer om de sen ;)

Underbara Johanna... Har aldrig älskat någon häst så mycket som jag älskar dig!! Du är den bästa!! Älskar dig för mkt <3333

Av Sara Jönsson - 22 februari 2013 12:13

Påväg mot stallet nu!

Yippie! Blir rida Johanna, flora & kanske fantasi :D

Är sjukt trött har sovit typ 2 timmar i natt... Så blöö på er ;)

Nämen, bjuder på bilden! Bara för jag är wild and crazy!!;D
Fina Johanna. Mitt lilla matvrak!;)<3

Av Sara Jönsson - 22 februari 2013 10:06

Blir inget Sjöbo eller storhästar idag..:/

Utan ska istället till ravlunda oh rida.
Johanna beppon..<3

Av Sara Jönsson - 21 februari 2013 21:30

Sjukt:O sååååå sant!!!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards