SaraJönssons

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Jönsson - 18 februari 2013 23:06






Hemma från Talang nu. Sjukt duktiga!
ALLIHOPA!!


Innan idag när jag kom hem, skulle ge min hamster mat..
Lyfte jag på hennes lilla hus tak.. Hon rörde inte alls på sig. Hon brukar alltid röra på sig, sniffa oh så.
Men nej, inte idag.


Jag kände på henne, hon va IS kall.
Så jag fick typ panik, trodde hon va död... :'(


Men hon andadaes och skakade som jag vet inte vad..

Så jag tog upp henne, satte henne i mitt knä, hämtade en handuk.


Gnuggade & gnuggade & gnuggade & gnuggade henne i säkert 30 min..
Hon såg helt panikslagen ut.


Men till slut, började hon sakta med säkert öppna ögonen försiktigt.
Hon rörde lite på nosen, men jag fortsatte gnugga & gnugga & gnugga.


Tills hon blev varm.

Lät henne röra på sig lite. Hon gick vingligt, som om hon va typ nerdrogad eller ngt..
Trillade lite då och då, men jag hjälpte henne upp.


Till slut hade hon väll fått upp värmen.
Så hon började sakta men säkert springa och blir allt mer och mer pigg.


Shit fan, jag trodde de va slutet. Men nu, är hon pigg som en lärka igen.
Jag vet inte vad jag hade gjort om hon hade dött idag.
Tror jag med hade dött...
Eller nej, jag dör.


Men dagens goda gärning..
Jag räddade min kära Hamster Naomis, liv..<3
Puss älskar dig min BÄSTA alldeles för gulliga hamster<3

   

Glöm inte, ta hand om era nära och kära. Berätta för dom hur mkt du älskar dom. 

De gjorde jag. Jag sa att jag älskade henne mest i hela världen, att vi skulle klara det här och att allt skulle bli bra.

Bästa söta Naomi<3

 




Av Sara Jönsson - 18 februari 2013 18:41

Lycka till ALLA!!

Av Sara Jönsson - 18 februari 2013 18:12

Har hänt en HEMSK sak.
Jag ska försöka berätta Senare ikväll. Promise.

Av Sara Jönsson - 18 februari 2013 18:10

Känner att jag håller på & avlida.. Så ska åka och se på talang i simrishamn.
Umgås med lite folk. Ska träffa Anna, för imorgon åker hon till Tyskland :'( och jag blir HELT ensam :'(

Jaja, vi hörs under kvällen. Lovar.
Må bästa kille/tjej vinna! ;):D

Av Sara Jönsson - 18 februari 2013 11:13

Åker till stan halft döende nu...
Först banken, sedan tandläkaren oh sist med inte minst ett möte som förmodligen kommer påvärka min framtid, sjukt mkt.

I varje fall... Behöver ngn oh skicka med NU. Ni väljer...

Av Sara Jönsson - 18 februari 2013 10:15

Som jag lovade, här kommer några fler låtar.


Just a dream med Nelly.

Fan, vad den är braaa!

Lyssna och njut säger jag bara. ;)

Ni hittar den HÄÄR


Complicated med Avril Lavigne 

TEXTEN.. Gud.. BÄST.

Ni hittar den HÄÄR


My happy endings med Avril Lavigne

Haha shit.. 

Hålla sig stark.. Det går fan inte alltid..

Så saaannn text..... 

Ni hittar den HÄÄR


Astrologen - Darin

Haha gud vad den texten stämmer. KÄÄRR ÄR JAG<3

Ni hittar den HÄÄÄR


Because of you - Kelly Clarkson

Haha, gammal låt.. Men att lyssna på den.. Tar fram, gammla minnen. 

Tro mig, den har ALLT i sig. Flera års minnen.

Ni hittar den HÄÄÄR


Släpper fler, imorgon. Eller ikväll. 

<3

Av Sara Jönsson - 17 februari 2013 23:00

Ligger här med gråten i halsen.. Tårarna rinner..

Hade suttit fint med ngn oh smsa med nu........

Ska försöka sova.. Vilket inte kommer gå.. Då jag är helt förstörd...

Behöver någon oh skicka med så jag inte gör ngt dumt kan jag säga.....


Imorgon.. Är de ett viktigt möte som står på listan.. 

Min framtid, handlar de om. Får väl se hur förstörd jag kommer komma ut därifrån då...

Suck...


JAG ANROPAR SMS HJÄÄLLPP NUUUU!

Just saying. Vill ni att jag fortsätter finnas här så.......:/


I vilket fall... Kommer ett inställt inlägg imorgon.. Ska försöka, kanske kanske att blogga...

Lovar ingeting... Bara så att ni vet... faan... :'(

 

My life is a fucking hell. And i'm not gonna live in this shit.. Not many hours more....

Just sayin....:'(

Av Sara Jönsson - 17 februari 2013 20:00

Med detta inlägget tänkte jag berätta vad jag tycker om en spciella låtar,

Varför jag lyssnar på dem och vad dem betyder för mig. 

Lyssnar bara på låtar med ''innehåll'' till 99,9% .

Alltså dem med en TEXT som betyder ngt, sedan rösten, kvittar.

Så här har ni några av dem låtarna jag LYSSNAR MEST på. 

Dom som betyder, osv. 


Vi kan börja med Falling med State of drama. 

Den spelades igår, i melodifestivalen.

Sjukt bra låt. Tror jag dör av & lyssna på den. Nämen GUUUDD vilken RÖST.

Han är inte direkt snygg, men shit. RÖSTEN.

Texten är typ to die 4. Nämen, typ så jag känner.

Fast tänk att han sjunger him ist för her ;)

Ni hittar den HÄÄÄR (för er som inte kan se videon direkt)


When you're gone med Avril Lavigne då? Skojar du? Haha, texten, rösten, låten.

Sjukt BRA. Lyssna på TEXTEN nu ALLA.

Ni hittar den HÄÄÄR


Wish you were here med samma artist som ovan, Avril Lavigne. 

Den är en låt som betyder MYCKET. Jag åkte hem med DEN från Serbien.

Det hålet, växer i mig.. För VARJE dag som går. 

Försöker förtränga de... Men nej, de vill vara där. Hatet, smärtan, längtan, besvikelsen, SAKNADEN.

Det stannar. 

Ni hittar den HÄÄR


Not afraid med Eminem. 

Shit, denna låten har RÄDDAT mig MÅNGA gånger.

Eminem, så sjukt stark. Så sjukt bra. 

Denna låten, faaan vad den sitter i. 

Den är nog en av dom bästa låtarna som har skrivits. 

Den har räddat MÅNGA liv. 

Hans ord, hans röst. Daaammm vad BRA.!

Varsegod, lyssna på Not afraid.

I'm not afraid, to take a steep, everybuddy come take my hand.

Ni hittar den HÄÄÄR


Love the way you lie - med Rihanna ft Eminem.

Fan asså. Denna låten. Går inte oh beskriva. 

Den sitter i. För MYCKET.

Ni hittar den HÄÄÄR


Already taken - Trey Songz

Men gud ASSSÅÅÅ. DÖÖÖR.

LOVE IT. 

LYSSNA, & NJJUUUT.

Ni hittar den HÄÄÄR


Never say never med Justin Bieber ft Jaden Smith

Hihi asså.. Har faktiskt inte tänkt på att den va så j*vla bra som den va..

Förrens härom dagen..

Vet att alla kanske inte gillar Justin Bieber, men... Den ÄR bra.

Lyssna på TEXTEN.

Nu, Nu, NU, NUUU.

Ni hittar den HÄÄR


Nothing like us med Justin Bieber..

Asså döööörr..

BOKSTAVLIGEN SMÄLTER varje gång jag hör den. 

Fuck haters, nämen serri. BÄST.

Ni hittar den HÄÄÄR


Jag gråter blod - Louiiize

Fan, vilken text. Ni som följt mig innan, vet att den är en låt alldeles för nära in my <3.

Haha, fan vad tårarna rinner nu. Den är så sann, den är så bääästt.

TEXTEN, TEXTEN, TEXTEN.

LYSSNA, LYSSNA, LLLYYYSSSNNNAAA

Ni hittar den HÄÄÄR


Finast - fejken. 

OMFG. En kille bad mig lyssna på denna..

Den har spelats 24/7 i mina öron sen dess..

Tre helvetes dagar.. Sedan jag skickade med dig senast.. Fan..

De skär i mig... Fuck.

Ni hittar den HÄÄR.......


Nu gråter jag för mkt för oh skriva mer.. Men de finns fler låtar.. Dom kommer komma upp lite utrspitt..

Lovar.. Nu ska jag bara dö......... 




Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards