SaraJönssons

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Jönsson - 5 augusti 2012 18:39

Ja... jag vet.. Sry för det...

Men just nu så slappar jag och så regnar det ju ute! Var är solen och vår ''varma'' sommar? 

Aja.. Tänkte såhär.. Vissa inlägg blir ju bild lösa.. De kanske inte är så kul.. Så jag ska lägga in en sådan där bild.. Aja den kommer här nere.. Med olika texter ofc.      Okej.. I morgon.. vad händer då? Vet inte.. Anna min bästis är ju i Stockholm.. och allting är så mkt tråkigare utan henne! Saknar henne såå! Puss på dig!

Jo det var det ja! Ni måste lyssna på en låt som heter ''Då du ser på mig'' Den är jätte bra! Iaf texten.. han som sjunger kanske inte är bäst.. men aja.. texten.. lyssna på orden eller läs dem.. Puss oh Kram! <3 /Sara

Jag tycker denna texten passar till låten xD Here it comes! :P


 

Av Sara Jönsson - 3 augusti 2012 22:32

Ja, säger väl god natt nu... Ska inte sova än fast men men xD

Kram på er! <3   Saker blir inte alltid som man vill, och ibland förväntar man sig för mycket... Det är tyvärr livet... 

Av Sara Jönsson - 3 augusti 2012 21:43



Få se nu ifall ni kan se den! :)

Av Sara Jönsson - 3 augusti 2012 19:47

Hejsan allihopa!

Ledsen för att jag inte bloggat på ngn dag..

Gar inte haft tid tyvärr... :/

Jaja.. Idag gick jag upp halv tio och skulle med bussen 10:52..

Skulle åka till Ravlunda och rida! :D

Hästarna var på sommarbete och vi fick ''gå'' dit.. :/

Men aja vi red ut jag, Amanda och Jenny...

Det gick bra tycker jag... Jag red på  Foxia (Johannas Mamma, kunde inte rida Johanna då hon ska på utställning i morgon..) Amanda red Jalle och Jenny, Malva.. Malva är en Welch Cob och för alla som inte vet har hon verkligen ett hetsigt tempramet.. :/ Men hon är bara 5 år och väldig duktig även fast hon krånglade rätt mkt idag..

Aja För mig gick det bra... Sedan efter det åkte jag hem, och duchade, packade mina saker och åkte iväg till pappa...

Så nu sitter jag här ;) Aja, kram på er ses och hörs imorgon Puss! <3


  Johanna (heter Florina egentligen) och Felicia! <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards