SaraJönssons

Alla inlägg under november 2012

Av Sara Jönsson - 11 november 2012 20:39

Duschen! Haha japp Duschen är nästa för mig ;)

Har precis kollat på filmen Lol btw.. SÅ sjuuukktt bra film asså! 

Tycker att ni som inte sett den måste se den! Och Twilight. TWILIGHT är BÄST. Just saing   

Nu kallar duschen så ni får hare bra så hörs vi väl sen, eller i morgon! I morgon kommer svar på era frågor btw ;)

Kram!   

I won't let you go.. And now you know, I been crazy fore you all this time.. <3


 

Av Sara Jönsson - 11 november 2012 16:31

Tja tja Bitches ;)

Haha hejsan! Inte gjort  så mycket idag.. 

Ska nog skriva ett inlägg med känslor och tankar lite senare så håll koll! 

FRÅGA på så kommer det i ett video inlägg (ifall ni vill?) 

Kram så länge för nu kallar maten! ;) <3

Av Sara Jönsson - 10 november 2012 20:25

 

Av Sara Jönsson - 10 november 2012 19:50

Vad vill NI att JAG skriver om? Tankar om olika saker? Känslor, tips eller ja.. VAD vill NI? 

Det är trots allt NI mina läsare som ska vilja läsa de jag skriver eller hur? Så kommentera nuu, eller skriv det på ngt sett! 


Hejdå såå länge, puss! <3    

Av Sara Jönsson - 10 november 2012 19:43

Hejsan! För att göra det ännnuuu roolliiggarre så kommer jag göra en video inlägg om de ni frågar.. De låter bra va? ;)

Har faktiskt inte gjort såå mycket idag.. Men vet ni vad? Fråga på nuuuu.. Så hörs vi sen :) kram <3    FRÅGA PÅ NUU! 

Av Sara Jönsson - 9 november 2012 21:11

LÄS DENNA TJEJENS BLOGG!!

:DD

ALLA. Gör det! NU. 

http://myworldasmyself.bloggplatsen.se/2012/10/25/8880042-jag-sjunger/#kommentar-4691712

Det är länken till när hon sjunger, SÅ jäävvlllaa bra!

Och här är länken till hennes blogg bara ;) 

http://myworldasmyself.bloggplatsen.se


Kram! <3  

Av Sara Jönsson - 9 november 2012 20:12

Första video inlägget här på bloggen nu ;) <3

Kram på er! <3
 

Av Sara Jönsson - 9 november 2012 19:22

Hejsan! Skola idag va? Japp.. ;) Idag.. Såg schemat ut så mycket som skola och sedan kören ;) 

KUL! Jag har fått erbjudantet att vara lucia i år! Såå himla kul faktiskt! Får se hur det går osv ;)

Kul iaf! Känner att jag behöver liiite tid för mig själv nu.. Bura in mig ngn stans.. Bara vara ifred liksom.. Komma bort från allt! De börjar bli drygt nu.. BTW, kan nog inte rida i helgen.. Knäet är skadat.. Slog i det så hårt i en plint på gympan så jag höll på att svimma.. BRA va? Sedan så vissade det sig att den förmodligen gått ur led men att jag vridit tbs den när jag gick..   Aja.. Det är som det är... Det måste LÄKA nu. Så ser vi hur det blir... Men ska försöka rida på söndag.. SKA fota då och lägga ut bilder HELT klart! <3


Men kram på er.. Blir nog ett till inlägg sen.. Så HÅLL KOLL! <3  

Kanske ngt och tänka på tills nästa gång?

Btw.. Every thing get's harder EVERY day... 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards