SaraJönssons

Alla inlägg under november 2012

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 12:46

Japp nu är idrotten färdig oh vi är påväg till matsalen.;) min bästis Anna är på bilden. ? Hörs vi sen då?
Puss???

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 12:45

Japp nu är idrotten färdig oh vi är påväg till matsalen.;) min bästis Anna är på bilden. ? Hörs vi sen då?
Puss???

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 12:45

Japp nu är idrotten färdig oh vi är påväg till matsalen.;) min bästis Anna är på bilden. ? Hörs vi sen då?
Puss???

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 11:10

Hej! Nu sitter jag oh Anna här oh väntar på att vi ska ha idrott ;) har inga bilder än men ska fota ofc;) sålänge bjuder jag på en bild från min favofilm... Twilight! Kram<3

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 11:09

Hej! Nu sitter jag oh Anna här oh väntar på att vi ska ha idrott ;) har inga bilder än men ska fota ofc;) sålänge bjuder jag på en bild från min favofilm... Twilight! Kram<3

Av Sara Jönsson - 28 november 2012 09:10

Hejsan! Igår kväll kom min iPhone 5... Gud vad glad jag blev! Oh som jag lovat kommer jag oh blogga mycket mer nu! Detta är ett inlägg från mobilen så att ni vet;) kommer blogga under dagen nu också ju, appen funkar ju nu eller ja på denna mobilen förhoppningsvis! Vi ska ha svenska om typ 2 min så ja en snabb update så hörs vi sen, right? ;)
Bjuder på en bild på min idol, Nellie Berntsson. The best! ;) kraaaaammm <3

Av Sara Jönsson - 27 november 2012 20:46

Ja hejsan! Nu tänkte jag skriva länkar och bilder på de kläder JAG gillar och de kläder som JAG tycker att JAG passar i.

Även mitt tips till ER. Utan ER är jag ingen, right? Ska försöka att hålla mig UNDER 500 så att ALLA kan köpa dem.


Okej dessa Jeansen är en klar favorit för mig: 499 kr på Nellie.com

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/only-589/skinny-superlow-coral-833034-33/  

 


Dessa är också sjukt snygga: 349 kr på bubbleroom.se

http://www.bubbleroom.se/sv/kvinna/brooker/jeans/jeans-80-cm-ljusbla


 

Dessa är lite anorlunda men snyyyggaa! :D 349 kr på bonprix.se

http://www.bonprix.se/produkt/stuproersjeans-grey-denim-928402/?bpsid=1148236324159941090-0-50b5228b&typ=AFF&anbieter=TradeDoubler&aktion=Upload]]  

 


Dessa är så jävla snygga rent ut sagt. Snyggt tighta och sitter hur bra som helst! 

 299 kr på bornprix.se

http://www.bonprix.se/produkt/jeans-black-denim-908692/?typ=AFF&anbieter=TradeDoubler&aktion=Upload]]


 



Det kommer mer kläder sen! :D

Men just nu så fick de bli detta! 

Tröjor, koftor, jackor och så kommer senare! :D

Kram och god natt! :D


      '





Av Sara Jönsson - 27 november 2012 20:02

Heeeej! Sitter och kollar film nu. Port kod 1321. Tycker ni borde kolla på den om ni inte sätt den. Finns bara på svtplay   

Hehe har mycket läxor och prov nu, så jag pluggar typ hela tiden xD 

Men nu så tog jag lite villa. Med lite tur så har min iphone 5 kommit nu... 

Pappa är och kollar på posten.. *håller tummarna* 


Tänkte lägga upp lite bilder på snygga kläder som jag ska köpa eller vill ha   

Eller typ det som är min still. Kommer i nästa inlägg. Kommer skriva de nu så hååålll koooll för tusan   


Tänk på detta så länge ''What goes around comes around''

Okey?


  


BRB!   

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards