SaraJönssons

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Jönsson - 23 juli 2012 22:01

Hejsan alla! :D

Idag har man sprungit i 1 timme, höll på att döööö! ;)

Aja nu så chillar jag framför datorn och sådär...

I morgon ska jag nog vara med Anna, eller ja det ska vi! ;)

Kram på er, i alla fall! <3


Kommer ett blogginlägg strax med bild! :D

Av Sara Jönsson - 22 juli 2012 19:56

Ja då sticker man ut och springer nu då! :D

Av Sara Jönsson - 22 juli 2012 16:54

Hejsan, alla!

Sitter och chillar framför datorn, och spelar Ss, kul är det, skön dag idag... Varmt!! :D Äntligen!

Hoppas på bra väder resten av veckan också! :D 


Haha, Jag <3

 

Av Sara Jönsson - 21 juli 2012 20:59

Har inte hunnit med att blogga i dag :/ Först har jag varit med min bästis Anna på loppis sedan så åkte vi hem till mig och min hamster Naomi hade rymt så det tog årrrr att hitta henne, men nu är hon hittad, och såklart kom ett annat problem upp.... Kaninerna hade grävt håll i marken så jag var tvungen att flyttta buren... Med hjälp av Anna såklart! :)

Aja efter bekymmer så beslutatde jag och Anna att vi skulle ut och springa, så vi sprang i ungefär en timme, ändå rätt bra! Tack för denna dagen med dig!! Puss och kram! Bästa Anna! <3   Så liten och oskyldig, va?

Puss och god natt på er alla! :D


Av Sara Jönsson - 20 juli 2012 12:51

Sitter i bilen nu med Alexandra som övningskör ;) går faktiskt väldigt bra!! Har Wilma brevid mig och hennes mamma och Alexandras mamma Lena framför mig :) snart är vi väl
framme! :) kram på er! :-D

Av Sara Jönsson - 20 juli 2012 11:14

Sitter här med Alexandra och Wilma, vi ska snart till marsvinsHolm :) just nu så chillar vi bara, ja kolla bilderna :P Kram och puss på er!! :-D

Av Sara Jönsson - 20 juli 2012 09:33

Haha hoppar av tåget och så håller de på med värsta filminspelningen, och så bara så sa de till mig "hoppas det är okej, men du är nog med i en film nu" Jag bara, "ehhh, aa?" de bara "bra,tack!" ändå rätt coolt? Tycker iaf jag!! Men aja puss och hörs sen :D

Av Sara Jönsson - 20 juli 2012 09:28

Nu om typ 2 min är vi framme!! Lite crayse bild, men det får duga puss på er!

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards