SaraJönssons

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Jönsson - 18 juli 2012 14:54

Nu har jag länkat till massor av bloggar på bloggen!! :D

Någon som vill ha sin länkad? Skicka en kommentar eller ett sms eller ngt ;)


Kram på er! <3

Av Sara Jönsson - 18 juli 2012 13:39

Hej! Idag har jag varit en liten runda på stan :)


Inte gjort så jätte mkt, jag har tagit hand om mina djur såklart! ;)


Blir nog ett inlägg sen igen senare och så ska jag lägga ut lite bilder då.. :)


Hahaha, hittade en gammal bild, från skånesdjurpark som jag var med Elin! :D

 

Av Sara Jönsson - 17 juli 2012 20:31

Klart sant! <3

t 


Haha Jag <3 ;)  




Gick inte att överföra bilderna från ss, men jag ska komma på ngt!!


Kanske lägger ut ett senare inlägg, annars godnatt på er! :D

Av Sara Jönsson - 17 juli 2012 20:26

Idag har jag inte gjort mycket, jag har gosat med mina djur och så sedan har jag suttit vid datorn :)

Min dator vill inte rikigt ladda upp bilder.. :/ Så ska se om det går i ett senare blogg inlägg! :D


Just nu spelar jag Ss, ett online spel som är jätte kul, tar lite bilder på det också men som sagt det kanske inte går att lägga ut -.- Aja kram på er!! :D

Av Sara Jönsson - 17 juli 2012 12:21

Igår var jag på Kiviksmarknad med min bästis Anna :)

Det var jätte kul och vi ska nog va idag med! :D


I alla fall just nu sitter jag och chillar vid datorn och spelar ss, det är ett as kul häst spel som man spelar Online! :D


Puss på er och ser om jag bloggar mer senare! :D

Av Sara Jönsson - 16 juli 2012 19:55

Här kommer lite bilder på mig och djuren jag har runt om kring :)



Detta är min Grålle katt ;) <3  

Detta är Lilla Gumman <3  


Också min Grålle katt <3  


Min bästis Anna med Morgans keps ;) (lite gammal bild men det får duga ;) )  

Min Hamster Naomi <3  


Min Kanin Lilly (inte alls så söt på den bilden men det får duga ;) <3)  

Jag  :)  

Rose, Min andra kanin <3  


Min sköthäst Johanna och hennes föl Felicia <3  

Min kusins mans häst en Lipizzaner, i alla fall en av dem ;) <3 Santa heter han och är underbar! :)  

Jag.... Igen ;)   Lilla Gumman, min katt <3   Såhär sover min Grålle, fektas och har sig <3  



Av Sara Jönsson - 16 juli 2012 19:17

Hej! Idag så tänkte jag börja blogga på Bloggplatsen istället för Devote eftersom den är såå mkt bättre! 

Har en Twilight blogg här som jag inte har hunnit göra inlägg på på väldigt länge kolla in den om ni vill www.forevertwilightbloggplatsen.se ;)


Hoppas ni följer mig och så.. :) Idag har jag varit på Kiviksmarknad och köpt lite saker! ;) Om jag kan se ska jag fotografera och lägga ut! ;) Men puss på er och så ses/hörs vi! <3


Här får ni en bild så länge <3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards