SaraJönssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Sara Jönsson - 8 mars 2013 16:00

Avslutat skolan. Veckan. Today it's friday! ;)
Sitter på tåget påväg mot Ängelholm nu. Ska på fest, har mamma med mig.
Vi ska träffa hennes vännina oh inviga deras affär;)
Så chansar på stor fest! ;D
Har inte träffat dom sedan nyår..
Så ska bli kul! :D

Vi hörs senare. Lovar oh uppdatera!!
Kul ska jag försöka ha iaf <333

Outfit
Skinnjacka: H&M
Klänning: H&M
Tights: Gina
Skor: svarta converse <3

Av Sara Jönsson - 7 mars 2013 19:33

Har varit hemma idag med. Sjuk.
Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan.
Fick en fråga om jag kunde ha frågestund. Oh de tänker jag ha nu! :D
Fråga vad ni vill, om vad ni vill. Jag svarar helt ärligt.
Blir förmodligen i ett videoinlägg<3

Av Sara Jönsson - 6 mars 2013 09:55

Idag stannar jag hemma. Jag mår as dåligt.
Ska kolla film film & film. Haha ;)<3

Vi hörs senare.<3

Av Sara Jönsson - 5 mars 2013 09:54

Ska på ett trevligt möte med kommunen oh skolorna nu.
Uppdaterar under dagen ;)

Av Sara Jönsson - 4 mars 2013 22:03

Hemma nu. Lång dag. 

Sitter oh lyssnar på musik. Ska skriva ett Deepshit inlägg nu. 

Hoppas kunna släppa de imorgon eller ikväll. 

Känner att jag behöver skriva ett nu. För nu e de nog kan jag säga.!!


Men annars, godnatt på er! <3

Hoppas ni haft en bra dag! <3

 

Av Sara Jönsson - 4 mars 2013 14:02

Nu e skolan klar oh jag väntar på att jag ska dansa ikväll.<3

Kul! Träning asså! ;)

Nämen nu ska jag till banken oh sätta in lite pengar oh så ;) kul! Vi hörs senare <3

Av Sara Jönsson - 3 mars 2013 17:09

Sitter oh pluggar för fullt! Haha jaja får väll ta en paus om en stund ;)

Har ett deep shit i tankarna.. Ska försöka skriva ner de OM jag hinner.. Lovar! :D


Vill bara säga.. Till er som har gett upp hoppet.. Som inte orkar mer.. Som känner att livet är inte värt oh leva längre...

         

Se bort från dom mörka sidorna. Leta efter dom ljusa istället, försök hitta dom positiva sakerna i livet. 

Dom som betyder ngt, även om du bara har en person kvar oh leva för.. Så om du ''slutar'' leva... Gör kanske den personen den med, sen gör dom som inte orkar leva utan den andra personen samma sak som den första oh andra, sen gör dom som inte orkar leva utan den tredje personen samma som den första oh andra oh tredje, sen gör dom som inte orkar leva utan den fjärde personen samma sak som den första, andra, oh tredje oh fjärde.

Oh såhär kommer de hålla på, tror ni fattar. 

       


Även om du/ni inte tror de.. Kommer en hel flok med människor sakna dig pga detta eller detta.

Tro mig, jag VET att livet känns så satans menings löst ibland. Ingeting funkar som man själv vill, ingen lyssnar osv osv...

 

   

Men TRO mig. De KOMMER bli BRA. Såsmåningom. Alla här ute är starka på NÅGOTSÄTT. 

Ta vara på de<3


     

 

Kom igen! Ryck upp dig! Nu kämpar vi! HELA 2013 ut!! <333

Älskar er Mah lovers<3


Av Sara Jönsson - 3 mars 2013 11:58

Har sovit hos Jennie i natt med.
Tycker vi har så trevligt ihop. Pratar oh myser. Tummen upp!

Är påväg hem nu. Ska plugga sten hårt inför NO prov på tisdag.
Känner att det är lite ont om tid faktiskt.
Men jaja. De får väl lösa sig på ngt vis ;)
Glömde oh säga att jag inte va med Elin i torsdags. Hände ngt hemma hos henne så de gick inte. :/ men jaja så är de ibland, saker blir inte alltid som man vill eller som man tänkt sig.

Puss på er mah lovers <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards