SaraJönssons

Alla inlägg under mars 2013

Av Sara Jönsson - 2 mars 2013 14:19

Min stora last i livet är att jag har alldelses för mkt känslor, jag bryr mig om mina vänner, min familj, min omgivning otroligt mycket. Men mina känslor går också till alla utsatta människor, djur, samhällen etc. min familj säger ofta att jag måste sluta bli så känslosamt involverad i andras bekymmer. Men jag kan inte stänga av, jag kan inte se på och vända den andra kinden till. Det värker i hela kroppen då och allt känns så fel. Jag försöker agera och dra mitt strå till stacken, det behöver inte alltid vara stora saker, men bara att sprida glädje och positiv energi kan göra så himla mycket. Jag kan ibland få dryga kommentarer eller gliringar att jag är så jäkla positiv hela tiden och att det nästa kan störa andra. Men egentligen?? tänk att leva ett liv och bara tänka negativt, bete sig illa och fokusera på sånt som bara sprider dålig energi. Livet är för kort för att kastas bort på skit.

Av Sara Jönsson - 2 mars 2013 11:50

Har sovit hos Jennie i natt!
Kul har vi haft! ;D
Nu är vi påväg oh ska kolla fotboll. Kul!:D

Vi hörs under dagen!:D

Ps ursäkta bilden ;) ser inte ut så idag men jaja ;) ds.<3

Av Sara Jönsson - 1 mars 2013 16:54

Förlåt för de!! Verkligen! Har lite mkt oh tänka på bara.. Lovar ska bli bättre på oh blogga!!

Har en sjukt bra låt i mina öron nu...
Den betyder så mkt<3
Säger vilken det är senare.<3

Couse I won't give up on us <3

Saknar min Johanna beppo!!:'(<333

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards