SaraJönssons

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Sara Jönsson - 5 januari 2013 21:00

Häst – Hund

 

Rosa-Brunt

 

Gamla Sara- Nya Sara

 

Bestämt schema- Tar dagen som den kommer

 

Bio-film hemma

 

Ginatricot- H&M

 

Rida/vara med kompisar


Uppsatt hår/hängande

 

Pojkvän/kompisar

 

1 äkta kompis/många falska

 

Vara i stallet/vara hemma

 

Frukost/middag

 

Sommar/vinter

 

Fjortis som vän/vanlig människa

 

Häst/ponny

 

Hemma/borta

 

Cinette/Johanna

 

Jeans/mjukisar

 


Converse/flipflopp

 

ponnysarna Tävla/träna

 

Pojkvänner/bara vänner

 

Musik i högtalare/i hörlurar

 

Sms/ringa

 

Söta fan/mindre bra vänner

 

Danska låtar/svenska

 

 

Så nu vet ni kanske ngt nytt om mig? ;)

Av Sara Jönsson - 5 januari 2013 19:52

Känner mig lite dålig just nu... 

Kroppen värker och ja jag är lite deppig.. Men jaja.

 

Red ut på Johanna. MYSIGT! 

 

Blir nog rida henne imorgon också. Träning och massa pyssel. Älskar och mysa med henne... Min söta lilla häst <3

ÄLSKAR HENNE. <3333 

 

Stog och grät i hennes man i säkert 10, 15 min hon stog så stilla och tröstade mig...

Hon förstår.. Det känns så bra.

MIN stjärna <3

 

Blir film för mig om en stund. Som sagt känner mig rätt så deppig och dålig.. Så jag behöver vila... 

 

Vi hörs snart mah lovers!! WOOOPPPPAAA!! :DDD XD  

 

 

 

 

Av Sara Jönsson - 5 januari 2013 09:55

Sitter i bilen påväg mot stallet.

Johanna ska ridas ut och få jobba ordentligt idag.

Hon har fått vila ett tag nu *skäms lite*
Hehe nu är hon riktigt tjock... Inte bra ;) bort med magen sen så ;)

Vet inte om jag rider Cinette eller ceviver idag också. Kanske ;).

I missed it....:/

Nu är vi snart framme så hörs vi sen ;)<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards