SaraJönssons

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Sara Jönsson - 24 januari 2013 21:36

Tjena Mors! Är ute oh går en sväng! Har tränat innan ;)

Hmh fick två sms idag som verkligen värmde... Älskar er brudar.... GODNATT OH PUSS PÅ ER<3333

Hannah oh Anna tack för de fiiiinnnaa smsen!!<3333

Av Sara Jönsson - 24 januari 2013 16:52

Datorn vill inte som jag så blir ett mobil inlägg istället ;) (inställt mobil inlägg ;) )

Hmm. Red ju som sagt Johanna igår.
Tränade att vägar, galopp, trav oh skritt över bommar. Öka oh sagts trav oh galopp.

Sammarbets övningar oh "lyssnings övningar". Känna att hon verkligen lyssnar på mig....

Gick jätte bra tyckte jag! Hehe ska försöka få någon oh filma någon gång. ;)

Efter skolan idag stack jag oh Anna till Lindex. Handlade lite saker. Bilder på dem två?? ;)

Sen nu väntar jag på svar om jag ska träna ikväll eller inte. Tror iaf jag ska springa på löpband om inte annat. ;)

Lite bilder på min älskade Johanna. <3333

Av Sara Jönsson - 24 januari 2013 16:06

Skriver ett inlägg BRB! ;)

Av Sara Jönsson - 24 januari 2013 08:14

Sitter i soffan på skolan.
En ny dag med ny tag. Ska sätta mig ner efter skolan oh skriva hur jag jobbade med Johanna igår ;)<3

DESSA ord, meningen allt. De säger sjukt mkt. Det är därför jag skrattar när jag egentligen bara vill falla ihopa. Oh får de där kommentarerna "vadå? De är väl inget fel på henne??"

Sry to say, men de är precis de de är. Aja. Nya tag. Försöka härda ut.

Men loggar in igen lite senare idag kram på er <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards