SaraJönssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara Jönsson - 22 januari 2013 10:26

Japp.... Kollar film <3
Bloggar mer sen i eftermiddag...<3

Av Sara Jönsson - 21 januari 2013 17:33

Påväg mot Hässleholm. Ska träffa Jennie. Har inte träffat henne sedan fredags.... Hehe...

Miss U. <3

Hade matteprov idag... Tyckte de gick bra. Väldigt bra snarare ;) haha.
Matte prov igen imorgon.... De måste pluggas ikväll nu ja ;)<3

Haha har massor av läxor nu.... Har No också... Jaja massor av läxor.... Men vi hörs nog senare ;)

Kram <3

Av Sara Jönsson - 21 januari 2013 07:22

Fick ett sms från en i min klass igår...
Helvete vad de värmde....
Känns helt sjukt oh få höra dem orden. De värmer ngt fruktansvärt!

Tack hjärtat, jag älskar dig <33333

Idag är de en ny dag. Idag vet jag att jag inte kommer orka. Men med dessa orden.... Känner jag mig lite starkare....

Tack ännu en gång....

ALLA, som läser detta. Försök idag, och resten av livet, att hålla huvudet högt, säga ifrån, skicka något bra & glädjespridande till dina kompisar. Alla ska göra de idag. Iaf jag. Hoppas ni gör de också.

Berätta för dem hur mycket du gillar dem. Hur mycket du älskar dem<3

Idag blir de matte prov i skolan.... Hehe... Sedan är de antingen hem till en kompis oh stanna där tills jag förmodligen ska träna, eller så åker jag hem. Vi får se.

Är så himla sugen på oh dansa.... Hehe ;)

Men dagen outfit är: USA kofta, gul oh blå jeans, min Didrikson jacka, mina nya skor och vanlig tröja under ;)

Av Sara Jönsson - 20 januari 2013 21:50

Hejsan... Ligger i sängen oh funderar...:/ saker kommer upp i huvet oh försöker smsa med mina nära oh kära...

Vill stanna men ändå inte....allting känns fel.... Saknar kärleken.... Saknar vissas närhet.... Shit asså.... På en ända minut kan allt ändras... Alla känslor, allt....

Jag är inte den jag va för två månader sen... Jag är helt different.
Vissa gillar de, andra inte.
Men jag saknar att va den där som den där personen slängde sig över mobilen så snabbt jag skickade ngt....

Jag förlorade en vän som stog mig nära... As nära... För ca en månad sedan.... Jag saknar honom för mycket.... Alldeles för mycket....
De tar kål på mig att inte kunna snacka med honom längre.... Att inte kunna gå eller ringa honom när allting bara tog slut.....

Nej, jag kan inte de längre. Han finns inte mer. Jag saknar honom. För mycket. Jag klarar inte av de här mer.

Han är borta, oh jag här.... Fuck...

Jag saknar dig min vän.....:'(<3

Av Sara Jönsson - 20 januari 2013 21:50

Hejsan... Ligger i sängen oh funderar...:/ saker kommer upp i huvet oh försöker smsa med mina nära oh kära...

Vill stanna men ändå inte....allting känns fel.... Saknar kärleken.... Saknar vissas närhet.... Shit asså.... På en ända minut kan allt ändras... Alla känslor, allt....

Jag är inte den jag va för två månader sen... Jag är helt different.
Vissa gillar de, andra inte.
Men jag saknar att va den där som den där personen slängde sig över mobilen så snabbt jag skickade ngt....

Jag förlorade en vän som stog mig nära... As nära... För ca en månad sedan.... Jag saknar honom för mycket.... Alldeles för mycket....
De tar kål på mig att inte kunna snacka med honom längre.... Att inte kunna gå eller ringa honom när allting bara tog slut.....

Nej, jag kan inte de längre. Han finns inte mer. Jag saknar honom. För mycket. Jag klarar inte av de här mer.

Han är borta, oh jag här.... Fuck...

Jag saknar dig min vän.....:'(<3

Av Sara Jönsson - 20 januari 2013 17:30

Sånt här är ju populärt nu, och har tänk att ni kanske vill veta lite om mig? 

Haha här är svaren, och ni ska veta att jag har DÅLIGT självförtroende :/.



[x] Jag är kortare än 175cm.
[x ] jag tycker att jag är ful.
[/] Jag blir lätt brun.
[x ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[] Jag har en tatuering.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[] Jag har mer än två piercingar.
[] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[] Jag har fräknar.

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[x] Jag har rymt hemifrån.
[ x] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[x ] Jag studerar.(skolan)
[ ] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. (höhö,en penna xD)
[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[ ] Jag har pissat på mig av skratt.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[x] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

HÄLSA
[ ] Jag föddes med en sjukdom.
[x] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[] Jag har brutit ett ben.
[ ] Mina tonciller har tagits bort.
[x] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[x] Mina visdomständer har tagits bort. (2 st)(tror de O.O)
[x] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[x] Jag har haft vattkoppor.
[x] Jag har haft/har astma.

RESANDE
[x] Jag har kört/åkt mer än 300km på en dag.
[x] Jag har flugit.
[ ] Jag har varit i Ryssland.
[ ] Jag har varit i Kina.
[ ] Jag har varit i England
[ ] Jag har varit i Japan.
[ ] Jag har varit i USA.
[x] Jag har varit i Europa
[] Jag har varit i Asien.

ERFARENHETER
[] Jag har tappat bort mig i min hemstad.
[x] Jag har sett en fallande stjärna.
[x] Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna.
[] Jag har körkort.
[x] Jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[x] Jag har sparkat en kille mellan benen.
[ ] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan.
[x] Jag har lekt sanning eller konsekvens.
[] Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme.
[/] Jag har krockat i en bil.
[x] Jag har medverkat i ett skådespel.
[x] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.
[x] Jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[ ] Jag har sett norrskenet.
[x ] Jag har suttit på ett tak på natten.
[x] Jag har aprillat någon.
[x] Jag har åkt taxi.
[x] Jag har ätit sushi.
[x] Jag har åkt snowboard.
[] Jag har kört skoter.

FÖRHÅLLANDEN
[x] Jag är singel.
[ ] Jag är i ett förhållande.
[ ] Jag är förlovad.
[ ] Jag är gift.
[] Jag har varit på en blind date.
[x] Jag saknar någon just nu.
[x] Jag är rädd för att bli övergiven.
[] Jag har varit otrogen i ett förhållande.
[ ] Jag har skiljt mig.
[x] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.
[] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[x] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

ÄRLIGHET
[] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har smugit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. (mamma, EN gång.)
[] Jag har fuskat i ett spel.
[] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[x ] Jag kan inte svälja piller.(vissa)
[] Jag röker.
[] Jag har blivit diagnostiserad med depression.
[] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
[ ] Jag är rädd för att dö.
[x ] Jag hatar begravningar.
[x] Jag har sett någon dö.
[x] Någon nära till mig har försökt begå självmord.
[X] Någon nära till mig har begått självmord.

MATERIALISM
[x ] Jag äger en iPod eller en mp3-spelare.
[ ] Jag har en ohälsosam relation med anime/manga.
[x] Jag har egen TV.
[x] Jag har egen dator.
[ ] Jag äger många dyra designerväskor.
[x] Jag äger något från H&M.
[ ] Jag samlar på serietidningar.
[ ] Jag äger något från Benetton.
[ ] Jag äger något jag köpt på E-bay.
[ ] Jag äger något från Diesel.

SLUMPVIS
[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[/] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[x] Jag ser på nyheterna.
[ ] Jag dödar inte insekter.
[/] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen.
[ ] Jag är en morgonperson.
[x] Jag är trött ofta.


Så kanske lite svar nu ? Haha vi hörs senare ;)

Av Sara Jönsson - 20 januari 2013 16:03

Hejsan! 

Sry för bad update. Dålig tekning hos pappa och har pluggat till matte prov imorgon.

Åkte sedan till affären oh handla lite ;)

Sedan nu sitter jag bara och chillar. 

Ska kolla film ikväll. Med pappa och Eva (min pappas sambo)

Popcorn & läsk blir de väl ;)

Haha. Men vi hörs senare då. ;)


Kram på er! :D  

Blir stallet imorgon.. Saknar min lilla tjej <3

Av Sara Jönsson - 19 januari 2013 20:14

Tjena! Blev ett par skor ;)

Kommer bild på dem imorgon ;) 

 

Asssss snygga asså ;) Haha xD 

 

Just nu lyssnar jag på musik.

Det är Jag gråter blod med Louiiize spelas i mina öron just nu.

 

Precis vad jag kännt. Känner så fortfarande... Helt sjukt vad en låt kan säga... 

Ni som undrar hur jag egentligen mår... Kanske förstår nu...

 

Låten säger allt...

 

Jag kanske är  den tjejen som ler & är glad. 

Men jag orkar inte alltid vara stark, inte alltid va glad. 

 

Ni som borde förstå... Kanske fattar bättre nu? 

 

Ibland måste även jag, JAG få vara sur, ledsen, eller nere.

 

Fattar om ni reagerar.. Men jag tänker f*n inte le & va trevlig längre inte hela tiden. Jag måste få va ledsen ibland.

Utan att ni tror att jag är SUR. Har ni någon gång lyft på min tröjarm & kollat?

Nej, skulle inte tro de. 

Är trött på & ge, ge och ge. JÄMT. 

Utan att få något tbs. Klarar inte med de längre.

Mitt posetiva konto är slut. Jag skrattar inte varje dag. 

Jag ler inte heller varje dag. 

 

Jag har förlorat tillräkligt många nu....

Några av dem har stått mig närmst. Dem som alltid stöttat mig. Dem som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta. Dom jag ALDRIG kommer glömma.

Nu är du också borta...  Fan....

 

Tack JENNIE för att DU alltid finns där för mig... 

Låten är till DIG. Och till er som undrar hur JAG mår. 

 

Du är den som alltid stöttat mig, alltid funnits där

Du har aldrig svikit, jag kommer alltid stanna här

För när hela skiten börja var jag fast och deprimerad

Jag dog inombords och jag orka inte leva

Jag låg inne varje dag orka inte gå ut

Och den tanke jag hade var att livet var slut

Varje dag, varje timme, minuter och sekunder

Hela livet lev knas och jag tänker på stunder

På oss, och du står där framför mig

För du är speciell och jag älskar dig

Utan dig i livet skulle jag inte finnas

För du har alltid hjälpt mig det är nått jag kommer minnas

Sen för ett år sen när det börja är det lycka jag jagar

I väntan på ett slut sitter jag, räknar dagar

För slutet kommer någongång jag litar på det du sa

Det är tackvare dig jag stanna kvar här idag

Dagarna i ända sitter jag gråter blod

För att ni inte bryr er, för jag är en sån person

För att jag är nån som inte skrattar varje dag

Bara för att har blivit ensam kvar

Jag dög inte för nån, inte för en ända

Jag tänker mig ett liv, utan denna smärta

Jag ska hålla mig stark, och kämpa vid din sida

För om du inte fanns så skulle jag inte finnas

Du är världens bästa hoppas du inte lämnar mig

Spelar ingen roll vad som händer, jag finns för dig

Du är en ängel, du är himlens alla stjärnor

Du hjälper mig så mycket och du läker mina sår

Tack för att du har hjälpt mig du är värd allt jag har

Du är den bästa i mitt liv, du är helt underbar

Tur att jag hade dig när skiten blev som svårast

Under hela -08 när liver var som jobbigast

Jag trodde skiten var slut, men allt blir uppochner

Allting går bara sönder och jag hatar mer och mer

För jag har hemligheter, ja vem fan ser mig

När jag super mig full, med uppskurna handleder

Önskar att jag dör, önskar att nån börja fatta

Att ingenting funkar, att allt är bara fucked up

Lägger mig ner och bara tänker och blundar

Tänker på ett paradis långt ner i mina tankar

Sen för ett år sen när det börja är det lycka jag jagar

I väntan på ett slut sitter jag, räknar dagar

För slutet kommer någongång jag litar på det du sa

Det är tackvare dig jag stanna kvar här idag

Dagarna i ända sitter jag gråter blod

För att ni inte bryr er, för jag är en sån person

För att jag är nån som inte skrattar varje dag

Bara för att har blivit ensam kvar

Dagarna i ända sitter jag gråter blod

För att ni inte bryr er, för jag är en sån person

För att jag är nån som inte skrattar varje dag

Bara för att har blivit ensam kvar

Res mig upp ta mig upp till himmelen

Ta mig härifrån, låt mig lämna denna världen

Lämna alla problem, för jag orkar inge mer

Orkar inte med all den smärtan ni ger 

 

 

               

       

*Jag glömmer aldrig er mina vänner... Glömmer aldrig er andra heller de ska ni veta... *

 

(Alla vuxna som läser detta. Oroa er inte. Jag tar hand om mig SJÄLV. jag fixar hjälp om jag behöver. Har mina vänner, dem räcker bra. tack!)

 

 

Lyssna på låten HÄÄÄRRR!

 

 

   

 

Ni kommer INTE kunna trycka ner mej, mer. NEVER. 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards