SaraJönssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara Jönsson - 19 januari 2013 12:59

Godmorgon! Sitter i bilen på väg mot Komstad. Ska kolla på skor ;)

Får se om de blir några då;) haha.
Blir nog en hemma dag idag. Stallet imorgon tror jag ;)<3

Vi hörs senare ;)<3

Utan Smink oh allt ;)

Alltså Nellie i hööks katalogen.... Sjukt snygg!!!! :DD<33

Av Sara Jönsson - 18 januari 2013 17:00

Tjabba tjena ;)

 

Jag försöker och försöker lägga ut mode inlägget men de vill inte ggrrrr :@@@@@

Får försöka igen imorgon... 

 

Men vi hörs sen <3

Av Sara Jönsson - 18 januari 2013 14:49

Är påväg hem nu. Kommer ett inlägg om mode liiiittee senare idag ;)<3 ska skriva de direkt när jag kommer hem har kanske ett deep shit inlägg på G också ;)

Haha de får vi väl se ;)<3

PUSS sålänge <33

Av Sara Jönsson - 18 januari 2013 06:03

Har denna 24/7 i öronen nu.

Sjukt bra text och precis vad jag känner just nu.

Ni som sårat mig kanske förstår hur jag känner egentligen ?

Jag är så sjukt trött på oh bli sviken, bli behandlad illa, och allt de där.

Det passar sig oh va med mig när dina kompisar inte är i skolan. När dem är borta.
Men sås snabbt dem kommer tbs blir de ja som får ta smällen. För ohhhh nej, då får inte fröken Sara va med oss nej.

Jag är trött på & bli utnyttjad och sätter stop för de NU. Jag total vägrar att acceptera det. I h*lvete heller.

Sen du som jag behöver som mest.... Sårar mig. Gör mig arg, sur, ledsen och besviken. Vad är du för en vän egentligen? Ärligt. Ta ett steg tbs och tänk. Varför tror du jag är som jag är vissa dagar? Har du inte alls lyssnat? På allt jag sagt? På allt jag berättat?De värkar ärligt inte så.

Jag förstår att de blir mycket för dig också. Men någonstans i allt detta, vem va de av oss två som valde och bli så tighta? Antar att de va båda.
Men där kunde du sagt ett så kallat "nej".

Ditt positiva konto tar slut, I get it.
Men för helvete det är inte jag som ska behöva smila & skratta hela tiden.
Jag måste oxå få va ledsen & gråta.

Jag begär INGETING annat än att vi ska va snälla & trevliga mot varandra.
Istället för att möta den sure personen med surhet möt den med glädje & gör personen GLAD. Eller åtminstone försöka. Istället för & lämna en ensam.
För de här funkar ärligt talat inte.

Jag försöker & försöker... Sedan när jag väl inte pallar mer. När jag säger stop, när min kropp gör de.... Varför gör du mig arg? Jag va inte arg från början. Jag va snäll & trevlig. Om NÅGONS positiva konto tar slut, så är de mitt.

Jag mår as dåligt varje dag. Äter inte. Sover inte. Gråter mig till sömns de flesta gångerna. Sover otryggt... And so on. Jag vet "skaffa hjälp" kommentaren kommer komma upp nu. Men anledningen till att jag inte gör de beror på att jag vill lösa mina problem. SJÄLV.

Så alla ni vuxna som läser detta lägg er inte i tack. (Vänligt menat)

Jag orkar seriöst inte länge till. För jag pallar inte mer. Jag gör inte de.
De är för mycket bara. Så lägg inte ännu mer på MIG.



Av Sara Jönsson - 18 januari 2013 05:40

Sitter på tåget från Hässleholm till Kristianstad...

Ska ju sedan till simrishamn, till skolan.

Har haft det as mysigt med Jennie. Kan säga att Jennie bad mig komma för att jag ville komma ;) haha.
Tack för en underbar dag-kväll-natt-morgon & för att du alltid är ärlig mot mig.<3
Älskar dig <3 sssååååhhhäääärrrr mycket <3

Nä nog om de, ska försöka blogga lite mode inlägg så snabbt jag kommer hem idag. Blir väl bra? Tror iaf jag ;).


Saknar min tjej...<33

Av Sara Jönsson - 17 januari 2013 18:15

Nu sitter ni säkert där hemma vid dator skärmen eller med mobilen i handen & läser detta.

Ni undrar vad är de med Sara?? Vad är de som hänt?

Ja du. Vet inte hur jag ska börja eller hur mycket jag tänker säga. Vet bara att vissa av sakerna som jag går igenom kommer jag hålla UTANFÖR bloggen.

Både för & skydda andra & mig själv.

Men jag vill ändå att ni förstår på ngt sätt.

I min hjärna just nu snurrar de.
Olika tankar, saker som inte stämmer & folk som sviker.

Jag kan inte sova om nätterna, inte äta alls som jag ska, inte göra de jag brukar, inte gå en enda dag utan att jag blir sårad, inte eller gå en hel dag där jag BARA får vara GLAD.

Oh nej de ska inte lilla Sara få. NO WAY.

Förra måndagen till denna måndagen sov jag sammanlagt ca 14 timmar.
"Varför de är väl jätte lätt & somna??"

NEJ. De är INTE de. För där har ni FEL. Min hjärna surrar & snurrar med massa av tankar. Spelar nästan ingen roll hur trött jag är, somnar ändå inte.

Jag försöker & försöker men NEJ. De funkar inte.

Jag blir gång på gång sårad avvänner". Senast idag blev jag de av 3 st.

Två av dem borde förstå. Ordentligt. Men nej, de ser bara felen jag gör. Inte varför. Jag är kanske ledsen, sur och arg. Men då istället för & bli arga & såra en.... Gör mig glad!!!

Är de inte de vänner ska göra? Finns där för en, hjälpa en i olika situationer osv... Tydligen inte i deras värld.

Vet inte hur dem tänker. Och jag FÖRSTÅR att de är jobbigt om jag är sur, arg eller ledsen. Men istället för & lämna mig i sticket.... Stanna då & hjälp mig.

Jag kan inte alltid vara glad, snäll & trevlig. Särskilt inte när jag inte får ngt tbs. De funkar inte.

Jag orkar verkligen inte med de längre. Orkar inte med ngt längre.

Kan säga att de är alldeles alldeles för mycket nu.

Em av mina närmaste vänner Har död. Saknar honom så....:'(:'(:'(

Tårarna rinner nu... Känner att jag inte tänker klart.... Så skriver inte mer nu... Men nu vet ni iaf lite...

Älskar er mah lovers<333

Av Sara Jönsson - 17 januari 2013 17:39

Sitter på bussen nu.
Ska till Jennie. Hon bad mig komma så jag bestämde mig för oh dra dit då.

Blir tidig morgon i morgon bitti ;) senast halv fem måste vi upp... Haha ;)<3

Kommer ett deep shit inlägg om mig idag.

Vet att jag inte gjort som jag lovat med mode inläggen. Aja baja Sara. Haha.
De får bli när jag har tid & ork.
Ni kommer nog förstå varför i deep shit inlägget....

Be right back ;)<3

Av Sara Jönsson - 15 januari 2013 21:10

Kom hem för ett tag sedan...
Fryser som faaaaann! Bussen va ju sjukt kall hela tiden!!! Blöö blir arg!!:@

Vill att alla följer Nellie Berntssons nya Instagram!
Den andra blev hackad oh bort tagen :@ grrrr!!

Konstigt nog ville inte mode inlägget läggas ut idag? Hamnar bara i utkast hela tiden ? Wierd... Aja försöker igen imorgon...

Nej nu ska jag fortsätta med en sak Så kanske vi hörs senare!

Älskar er!!<33

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards