SaraJönssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara Jönsson - 12 januari 2013 20:04

Lite annat ;) haha ;)<33

Av Sara Jönsson - 12 januari 2013 18:15

Haha påväg i bilen nu ;):P

Av Sara Jönsson - 12 januari 2013 17:08

Tjena!

Sitter på bussen påväg mot Jennie nu.
Vi ska på fest/kalas! Kuuull!!

Blir sova hos Jennie sen ;)<33

Kommer nog några bilder från de sen ;)

Haha vi hörs mah lovers <333

Av Sara Jönsson - 11 januari 2013 15:21


Nelly som artist är sjukt duktig.

"Just a dream" spelas i mina hörlurar just nu...

Nästa låt är keep holding on med Avril Lavigne (tror hennes efternamn stavas så...)

Alltså båda dessa låtarna är sådana som värmer. Som sätter spår, som man kan känna igen sig i...

Keep holding on, är en sjukt viktig låt för mig. Den står mig nära. Känner igen mig så sjukt mycket....

Lyssna på dem<3
Finns på både youtube och spotify...;)<3


Av Sara Jönsson - 11 januari 2013 12:50

Är sjuk idag. Så fick stanna hemma idag...

Kollar film <3

Hörs vi senare kram<3

Av Sara Jönsson - 10 januari 2013 12:59

Hejsan.. Ville bara säga att jag mår dåligt.. 

Detta är ett inställt inlägg. (skrev innan jag gick oh la mig ;))

 

Sovit typ 5-6 timmar på 3 j*vla dygn... Nej, inge vidare bra.. 

Antar att jag har alldeles för mycket och tänka på :/.

 

Men men så är de.... Ska försöka sova en stund, vila upp mig lite, så får vi se om jag tränar ikväll eller inte... 

 

 

Ett deep shit inlägg ligger i redigera mappen.. Den håller på och skrivas. Men detta inlägget kommer vara viktigt, sjukt viktigt... Kanske en av dem viktigaste jag lagt ut.. 

 

Kanske, kanske ni förstår? Oh nej, jag ska INTE lägga ner bloggen. Det är bara något hheeelllt annat... 

 

Vi hörs sen... <3

 

 

 

A fighter, keeps fighting! <3

 

 

Av Sara Jönsson - 10 januari 2013 07:27

Sitter i stan och käkar frukost... Fick gå upp kl 05 idag...:/

Funkade inte och blogga igår... Men ska försöka skriva de där deep shit inlägget ikväll.

Blir nog träna ikväll. Kul!:D<3

Väntar på att skolan ska börja ;) kram!<3

Av Sara Jönsson - 9 januari 2013 15:29

Nu är skolan slut(20 min sen ;)) och jag väntar på vad jag ska göra...

Antigen åka till kstad eller typ åka hem... Aja vi får se ;)<3

Mer bloggning kommer senare, ett deep shit inlägg är på G ;).


Kram!<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards