SaraJönssons

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara Jönsson - 27 januari 2013 22:10

Hihi... Blir sen update för mig här...

Mår piss... Men sover i natt hos familjen Appelkvist. De känns tryggt oh bra.

Skola imorgon... Hehe... Så de blir upp tidigt ;) nä men mys morgon!!;)<3

Red som sagt flora. Här är en bild. Utvärdering kommer imorgon promise....!!

Nu ska jag kolla film på mobilen en stund tror jag.. Smsa med mina vänner & somna till ngn fin låt i öronen....

Kram & godnatt på er <333

PS ursäkta mitt fula smayl;) hehe...

Av Sara Jönsson - 27 januari 2013 22:10

Hihi... Blir sen update för mig här...

Mår piss... Men sover i natt hos familjen Appelkvist. De känns tryggt oh bra.

Skola imorgon... Hehe... Så de blir upp tidigt ;) nä men mys morgon!!;)<3

Red som sagt flora. Här är en bild. Utvärdering kommer imorgon promise....!!

Nu ska jag kolla film på mobilen en stund tror jag.. Smsa med mina vänner & somna till ngn fin låt i öronen....

Kram & godnatt på er <333

PS ursäkta mitt fula smayl;) hehe...

Av Sara Jönsson - 27 januari 2013 17:23

Blir ett snabb inlägg här nu asså ;)
Ska fixa några saker.

Är hemma från stallet. Red inte Johanna idag...:/ mockade & fick rida Flora!! Världens underbaraste häst asså!

Foxia, Johanna & flora är lugnt de. De är foxia som är mamma till Johanna, Johanna som är mamma till flora ;)

Flora fyller 5 i år. Så säker i sig själv. Trevlig, snäll oh duktig häst. Hihi hoppas få rida henne fler gånger!! Haha ;) hon är C ponny.

Underbar asså ;) haha xD nä nu sitter jag mest oh babblar. Ska göra lite saker så hörs vi ;)

Klickade lite bilder idag. Annika mest. Kommer utvärdering oh så sen ;)


Här är en bild ;) Annika skicka nuuuu dem andra!! ;)<3

Av Sara Jönsson - 27 januari 2013 07:29

Hej!
Förlåt för jag inte bloggade ordentligt igår.... Blev alldeles för mkt....

Vet inte hur jag ska förklara de men de va meningen att jag skulle sova hos Jennie men de blev inte så. Pga min mamma (hennes fel). Säger inte mer. Punkt slut.

Ska iväg till stallet idag. Ska mocka oh rida blir de nog. Ska iaf ställa mig i Johannas man oh gråta en stund.....

Får väl se om jag överlever ;).
Haha...

Nä nu ska jag sluta skriva innan de blir fel ;).

Men lovar att försöka uppdatera i stallet idag oh ska försöka be ngn filma när jag rider ;)

Kram på er! <3

Av Sara Jönsson - 26 januari 2013 14:26

Är påväg mot stallet nu. Uppdaterar senare. ;)

Kram<3

Av Sara Jönsson - 25 januari 2013 19:26

Har sjungit färdigt idag ;) haha nej men kören är iaf slut.
Har lite hemliga planer på G.

Dessa släpps på bloggen inom några dagar.

Vi höra imorgon... Kanske kikar in oh säger godnatt vem vet?;)<3

Av Sara Jönsson - 25 januari 2013 19:26

Har sjungit färdigt idag ;) haha nej men kören är iaf slut.
Har lite hemliga planer på G.

Dessa släpps på bloggen inom några dagar.

Vi höra imorgon... Kanske kikar in oh säger godnatt vem vet?;)<3

Av Sara Jönsson - 25 januari 2013 11:21

Sitter i skolan. Har rast just nu... Hihi as mkt plugg asså!
I eftermiddag är de kör dax!
Ska bli skönt oh få igång rösten igen!!;)<3
Ville bara säga that I'm alive haha.;)

Nämen nu ska vi snart börja.... Lovar oh blogga sen ;)

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards