SaraJönssons

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Sara Jönsson - 25 december 2012 22:00

JAG ÄR INTE DEN PERSON JAG TRODDE JAG VA

DU ÄR INTE DEN PERSON SOM DU SA

JAG ÖNSKA JAG VAR SOM DU, STARK, HÅRD & KALL

JUST NU ÄR LIVET INTE SÅ JÄVLA BALL

FÖRSÖKER ATT GÅ VIDARE & MÅ BRA PÅ ALLA SÄTT

VAD VAR DET JAG GJORDE SOM INTE VAR RÄTT ?

HATAR ATT JAG KÄNNER SÅHÄR

ATT FORTFARANDE I DIG VARA KÄR

IGÅR SOMNA JAG MED TÅRAR

FATTA HUR DU MIG SÅRAR

JAG E INTE GJORD AV STEN, SOM DU

JAG VILL BARA VARA IOR & DU LILLA RU

SNÄLLA KAN NÅN HJÄLPA MIG, NÄR FÖRSVINNER DET HÄR?

DET GÖR SÅ J*VLA ONT,

JAG LOVAR & SVÄR KAN INTE LJUGA MER

FÖR DET FINNS ALLTID NÅN SOM SER

DU LOVA ATT DU ALDRIG SKULLE SÅRA MIG

**** JAG ÄLSKADE JUE DIG :'(

 

 

Av Sara Jönsson - 25 december 2012 21:06

Har bloggat massa inställda, som kommer de två närmaste dagarna, så HÅLL KOLL!

Nu måste jag stänga ner datorn, låta den vila och mig vila framför en tv med en DVD i.


Imorgon blir de mocka stallet och sedan rida. 

Tror jag rider Johanna och sedan går en runda med Cinette och Ceviver eller ngt. 

Aja vi får se ;)

Men bilder kommer och OM de går LOVAR jag att jag ska be ngn filma!! 


Torsdag drar jag till Emporia med hemligt namn ;)

Träffar vi några där? Vad tror du?


Haha ska borsta tänderna, och bädda ner mig i sängen och kolla på fiiiilllmmm = myyyss!! 


 


 


 



Så sant.. <3


Av Sara Jönsson - 25 december 2012 20:10

Detta ska handla om KILLAR. Just det boys.

 


Mmmm..va säger vi om det då? Stay away from them Nellie Berntsson. Å det ska jag.

Men blogga om dom kan jag. Japp. Varför är det så att dom VÄRSTA killarna är dom som är mest intressanta?? Dom får mest likes på sina FB statusar & mest telefon nummer av tjejerna? Medans killen som verkligen TRÅNAR efter just DEN tjejen. Skriver gulliga PM & sms:ar söta sms…blir FET dissad? Why är det så?? Skojar inte om jag får ca 7 pm varje dag från olika killar (ta`t lungt nu alla tjejer som får hybris för att detta är skryt, det är inte skryt det är ren fakta, så chilla) men jag svarar ALDRIG. Seriöst ALDRIG.

 

För att? Finns serri IIINGEEET intresse whatso evvah från min sida.

 

Det absolut mest tragiska är killarna som skriver ”snygg” het fin o yada yada på i princip ALLA tjejers bilder på FB. Uääk. Seriöst. Eller tjejerna som jagar killarna som behandlat tidigare flickvänner som en påse sopor?? Hur tänker man där liksom?? Jomen han tar jag, han har typ spottat på sin förra tjej & behandlat henne som skit, låter as bra. Go kille. Han satsar jag på?? Tror ni inte HAN var lika snäll i början mot den han just spottat på??

 

Skulle ALDRIG någonsin kunna va ihop med en kille som dejtat eller vart ihop med nån av mina vänner .

A L D R I G. Sånna killar går fetbort. Shiit känner ni att jag e sjukt kräsen elle? Haha..tro mig kommer vara det.

 

Kärlek är nånting som SLARVAS bort tycker jag. Så sjukt lätt att ba ändra sin FB status & vips är man fri. Har tillomed blitt dumpad på FB chatten…seriöst? Ska amn skratta eller gråta. Men det är nog det som gör mig lite annorlunda. Jag ser kärlek så intensivt, så SJUKT awsome att jag ALDRIG skulle byta bort den känslan mot han killen som vart ihop med 2 av mina vänner eller han killen som jag VET behandlat en tjej så jvla illa liksom.

NO WAY.

 

Jag SKA vara singel HELA 2012. Det har jag lovat Linn Olsson & det ska jag hålla. Har man blitt så trampad på som jag blitt….så e man typ rädd för ordet kärlek.

 

Jag älskar mig själv, that`s good enough for me.

 

BOYFRIEND, ALLA LYSSNA PÅ BOYFRIEND MED JUSTIN BIEBER.

 


Detta inlägg skrev Nellie Berntsson för rätt så länge sedan. 

Jag håller med till NÄSTAN fullt UT. Helt sjukt vad ni killar håller på med. (INTE alla.)

 

Säger bara sanningen. Det JAG tycker är RÄTT. Hör ni? JAG.

 

   

 


A boy with a friendly heart.. Can mean the world for a girl...<3

Av Sara Jönsson - 25 december 2012 17:59

Justin och selena har gjort slut!!!

Fick jag en kommentar medesamma som sa.

Men de är faktiskt så att de hade gjort slut, men de träffades och löste allt och blev sedan tsm igen. 

Så nu vet ni ;)


Puss! <3

Av Sara Jönsson - 25 december 2012 16:25

Spela Gittar är bara för gulliga! Man smälter på en gång!

Ulrik Munter är en sådan person. Man riktigt smälter när man lyssnar på honom <3

 

Hans låtar, hans röst, hans spelande, hans ALLT. OHHHH AMAZING. <3

 

Justin Bieber då?? Han spelar oh sjunger OTROLIGT bra.

AMAZING kill röst alltså. Visst visst många kanske hatar Justin Bieber nu, men de gör inte jag. 

Alla får ha sin egen åsikt, men vissa saker måste man hålla för sig själv. That's it. 

 

Sluta klammra ner på andra och se istället deras posetiva saker. 

 

Att kalla Justin Bieber Bög, idiot, fuling, kan inte sjunga osv, är väl för faen precis raka motsattsen mot de som verkligen är. Han är verkligen ingen bög, han har ju flickvän - Selena Gomez. 

Idiot, vet ni ens vad de är för ngt?? 

Fuling, man tycker olika men man får fortfarande inte säga ELAKA saker.

Haha kan inte sjunga, vrf tror ni då att han är en av de mest kändaste killarna i USA?

MÅNGA ser upp till honom. SÅ sluta med ert trams.

 

Detta gäller ALLA. Vem som helst. ALLA.

 

Jag kan erkänna att jag verkligen inte är ett STORT Justin Bieber fan, MEN, jag snackar INTE skit om honom.

För han är lika MYCKET VÄRD SOM ALLA ANDRA.

                                                 

                                


                                       

 

AVUNDSJUKA NU?

Önskar Justin Bieber och Selena ett fortsatt bra förhållande.! <3

Av Sara Jönsson - 25 december 2012 13:51

Vaknade vid 10 idag med. Inte likt mig kan jag säga.

Hehe, idag är de som sagt bara hemma dag och imorgon ska jag nog in till stan en stund. 

Eller så blir de stallet. Vi får helt enkelt se. ;)

 

   

 

I'm in love... :O <3  

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards