SaraJönssons

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Sara Jönsson - 7 december 2012 20:00

Nu har äntligen skalen kommit!! Yeah! ;)
Jag tänkte som jag lovat visa dem här ;) så ja de är 9 st hehe var en av dem är ett sport armband. Som ni kanske vet så brukar jag vara ute oh springa rätt ofta fast de suger att de är kallt oh snöigt så man inte kan göra de ordentligt.
Men tränar på Friskis oh Svettis också ju;) så jag brukar springa på löpaband där ;).

Hehe här kommer bilder på ALLA! :D

Av Sara Jönsson - 7 december 2012 18:42

Pappa..! :D i snö kaoset ;)

Hehe smsar med Annika också ;).

Börjar bli lite åk sjuk.. Hehe xD.
Så vi hörs sen? :) <333

Av Sara Jönsson - 7 december 2012 16:31

Tjena ;)
Skola har de ju varit idag..!
Känns sjukt skönt att de är fredag!! Behöver vila upp mig lite oh ja... Bara ANDAS.
Nu ska jag till kören oh träna inför lucia... Hehe..;)

Helgen ser ut som så:
Lördag: rida på förmiddagen med Jennie, följa med henne till hennes häst oriental & sedan sova hos henne...! :D De blir nog svin kul..!

Söndag: gå upp tiiiiidigt oh tror jag ska med Jennie till oriental.. Men vet inte riktigt vad jag hinner för på eftermiddagen/kvällen ska jag gå lucia tvååååå gånger!!
Kul!:D fast är liiite nervös..!! Hehe de är nog normalt hoppas jag xD
Iaf ska gå lucia två gånger på Hylkegården. Kl 14:30 oh 16:00..!
Tycker ni ska komma oh kolla. Plus...
Så får ju ni som vill höra mig sjunga då ;).
Sen är de nämligen så att ifall man vill få plats måste man boka bord..! Så gör de på en gång ;).

Okej da hoppas jag la ser er la där ;)

Haha xD kram...!!!<333

Av Sara Jönsson - 7 december 2012 09:22

Japp de gör de...
Ta nya tag oh fortsätta kämpa måste jag göra....
Jag hoppas att ni förstår att jag bara behövde tänka lite..

Tror jag ska göra de ett tag framöver.
Tänkta & tänka & tänka.
Gud alltså..! Kan inte ens sova om nätterna... Har somnat 3 nu de senaste dagarna..
Och de är inte bra... Men som sagt. Ta nya tag och fortsätta kämpa.

Keep calm and Carry on, right?

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards