SaraJönssons

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Sara Jönsson - 24 december 2012 20:00

Ja, Paketen är nu öppnade och Kalle Anka färdigt tittat på ;)


Ska sätta mig ner och mysa medans jag lyssnar på Nordisk julkonsert ;)

Mys!


I hope You follow your dreams every day! 


 


I think I'm in love... :O <3

Av Sara Jönsson - 24 december 2012 15:15

Just nu sitter jag nästan 100 % säkert vid tven och kollar Kalle Anka! 

Vill nog hälst av allt bara öppna paketen och kolla vad de är i dem! ;) <3


Gott nytt jul på er! ;) <3  


Vill bara vara med mitt hjärta.. Johanna jag älskar dig gmn <3 

Världens sötaste B-ponny<3!!  

Av Sara Jönsson - 24 december 2012 14:00

Om EXAKT en timme är de dags för Kalle Anka. 

Sedan blir de oh öppna JULKLAPPAR! WOOPA!

Update kommer! ;) <3

 

Vi har ingen julgrann för pappa ville inte ha in typ 5000000 spindlar och plastgrannen ligger ngn stans längst in och ja, vi hade ingen ork till oh lyfta fram den, så de fick bli en tomte istället ;)

 

Kommer några inställda inlägg nu under dagarna!!

 

Puss! <3

 

     

 

 

Av Sara Jönsson - 24 december 2012 10:21

Godmorgon!
Jag har längre tänkt på dem som inte har ngt.
Dem som inte får julklappar eller ens har en familj.

Nellie Berntsson skrev ett inlägg jag håller till 100% med.
Såhär stog de:
Innan man öser ut på bloggar, sms, mms , insta eller FB vad man fått i julklapp, Presenter värt felra tusentals kronor, vräker i oss all mat, ser på våra underbara familjer med stora glada ögon. Borde vi stanna upp 5 minuter.

Alla har det inte så. Alla har inte julklappar eller ens en familj. Mat eller nån varm säng att krypa in i efter dagens fest. Barn, kids, vuxna eller gamla? ALla har olika förutsättningar & jul kan vara svårt för många.

Jag kommer välja i år att INTE skriva ut vad jag fått i julklapp till respekt mot andra.

Istället hoppas jag innerligt att ALLA får en så bra jul som alla förtjänar. Tycker som sagt att alla borde stanna upp & tänka på ?alla?.

God jul, vart ni än är?.

Även om ni inte ser detta, vet vem jag e. Så har ni min tanke idag & jag hoppas MÅNGA MÅNGA mer.



Håller med henne till 100. Gör samma här. Kommer ej skriva ut vad jag fått i julklapp till respekt mot andra.

God jul ALLESAMMANS!!!<333

Av Sara Jönsson - 24 december 2012 00:20

Chattar med några kompisar.

Blir beedtime sent idag ;)


Kram <3

 

 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards