SaraJönssons

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Sara Jönsson - 5 december 2012 23:18

Hej! Tårarna rinner fortfarande...
Men jag känner mig starkare på ngt vis. Men ändå så himla sårad....

Nu kommer jag snart oh somna.. I'm crying myself to Sleep....
Suck..

Aja god natt... <3

Min bästa idol oh Bellman
Jag oh min bästis som jag älskar över hela mitt hjärta!!
Tycker ni jag ska klippa oh färga mitt hår så som på bilden??
Kommentera är ni snälla!! :D

Kram <3

Av Sara Jönsson - 5 december 2012 19:11

Tårarna rinner oh jag kan inte stoppa dem.
Mitt liv är åt helvete oh jag.. Jag vet inte vad jag vill längre...
Jag vill att allt ska bli bra.. Men de blir bara skit ändå. Jag blir Sviken oh sårad gång på gång..

Oh jag känner att jag inte pallar mer...
Kan inte bli sårad fler gånger.. De går bara inte...

Fan att ens liv kan vara såhär.
Nu ska jag fortsätta gråta, tänka oh ännu en gång tänka...

Av Sara Jönsson - 5 december 2012 16:24

Jag sitter här, oh tänker.
Vad vill jag med MITT liv?
Hur mycket vill jag sattsa på min framtid oh mitt liv?

Jag har sårat en av min närmaste vän... Oh jag önskar att jag aldrig skulle gjort som jag gjort...
Jag ångrar de hela tiden oh fan att jag gjorde de...
Jag va en dum jävla idiot..!!

Rum oh tid ändras oh jag förändras allting blir annorlunda.
Jag blir annorlunda oh jag gör misstag.

Min väg är inte samma som den var för ett år sedan.
Den ändras för varenda timme, minut oh sekund som går.
Ena stunden känns livet bra andra stunden känns allt åt helvete rent ut sagt.
När jag känner att jag inte vill leva längre de är då jag vill ge upp. Lämna allt oh kanske fortsätta från ett annat liv..
De är en frestande tanke ibland...
Men jag tror inte de hjälper...
Senast igår kände jag så, oh jag va nära.. Alldeles för nära.. Oh hade de inte varit för Jennie... Hade jag inte skrivit de här nu...

Du betyder guld för mig Jennie! Förlåt för allt jävla skit jag gjort... Jag va mer än dum.. Jag mår skit över att jag gjorde som jag gjorde mot dig...
Förlåt.....


Av Sara Jönsson - 5 december 2012 07:38

Haha tjena ;).
Igår va de bara jag liksom, behövde tänka....

Nu är de en ny dag oh planerna är
*skola*
*till stallet oh rida Johanna oh Cinette eller ceviver*

Här är min outfit;)

1. Kofta från hm
2. Mjukisbyxor från hm.

Haha ja jag gillar hm men vet inte vrf de blir så mycket där ifrån nu men aja ;).

Ses <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards