SaraJönssons

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Sara Jönsson - 14 december 2012 23:36

Är så trött på alla lögner, hemlisar.
De ena hemligare än de andra.
Eller de ena lögnerna efter de andra.
Ska de va så svårt och säga sanningen?
-tydligen för folk hittar på massa saker om än som inte är sant.
Eller folk berättar inte saker man behöver veta...
Ja jag vet jag ÄR bara en 13:åring.
MEN jag kan sätta mig in i många situationer och förstå hur folk mår/känner sig.

Jag har gått igenom mycket..
Fallit, rest mig, fallit & rest mig and so on. Jag vet hur de ÄR.

Som om man bokstavligt snubblar genom livet...

men så länge mitt hjärta slår... Kommer jag fortsätta kämpa.
Med mina mål. Med de JAG vill.
För de är trots allt mitt liv, mina misstag och mina val.

JAG kämpar mig upp, trots allt hat & svek. För JAG vet att mitt liv inte ska förstöras pga någon annan. ALDRIG. Nevvah evah..!!

Av Sara Jönsson - 14 december 2012 19:41

Från www.kimstore.se
Sjukt snygg kors ring!! Sök på smycken och sedan klickar ni på ringar så hittar ni den ;).

Här kommer bild på den ;)

Av Sara Jönsson - 14 december 2012 14:24

Ja nu är de frågestund!! Jag svarar på det ni frågar och undrar. Kommer även svara på åsikter och vad jag tycker om olika saker.. om ni vill de. ;).
Kommer skriva och ev video blogga svaren beroende på hur min hals är ;).

Så fråga på nu! Vill att ALLA som läser detta skriver iaf en fråga eller något ni vill Att jag berättar mina åsikter/tankar om.

Bra va? ;)

Av Sara Jönsson - 14 december 2012 10:01

Varm oboy, glee och tv..
Kan de bli bättre..?

Av Sara Jönsson - 14 december 2012 08:38

Ligger i sängen... Har 38,5 graders feber och har as ont i halsen...:/

Så idag stannar jag hemma.
Hehe... Kanske har en överraskning till er senare idag..? Hade ni velat de..?
Vet att de kommer komma upp en tävling iaf;).

Ska försöka ha bra update idag med er! Kram!!<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards