SaraJönssons

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 23:38

Annika lärde jag känna när jag började 6:an.
Hon gick då i åttan på Nilsholgersson skolan.
I sexan började jag på Nisse. De va en lite crazy period för mig, oh jag är glad för att jag fick träffa en så bra och snäll tjej som Annika.

Annika är en glad, tokig, rolig, trevlig, snäll, häst tokig tjej som finns där för en när man behöver.
Hennes mamma, Lotta äger stallet där jag rider och där jag har min sköthäst Johanna..!
Så hon och jag brukar rida rätt ofta. Jennie brukar vara med då ;).

Hoppas du fortsätter finnas för mig gmn.. För jag kommer finnas för dig.. Resten av mitt liv..!!

Har ingen bild på henne, för hon är inte så fotoglad xD.

Men vi hörs senare!!:D

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 23:30

Vem Annika, Jennie och Anna va.. Så jag tänker skriva 3 inlägg om dem.

Kommer ikväll och morgon dagen. Promise!
Har mys pys med mig själv framför tven.. Hehe kollar på ngn film ;).

Hörs sen!! ;)<333

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 20:23

Tjena! Nu sitter jag på bussen hem..
Ska sova hos mamma för se nalkas 1 meter snö här asså.

Oh då kommer jag kanske inte ut i morgon :/.

Kan inte ta några risker.. Ska ju vara lucia imorgon så...

Aja. Jennie oh jag har iaf haft kul!! :D
Tack för idag gmn!! <3

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 14:45

Jennie!!
Passar på och blogga medans hon är på toa ;).
Hmh.. Här är lite bilder på hästarna runt omkring där Jennie har sin häst ;)

Bergine är ryttaren oh hästen Sam de andra vet jag inte xD

Av Sara Jönsson - 8 december 2012 09:19

Ja hej! Nu sitter jag på bussen till stallet ;).
Igår försökte jag lägga upp bilderna på skalen oh de gick inte... För jag har knappt ngn tekning hos pappa :/.

Men aja. Ska försöka lägga ut dem nu då ;).
Vet ej om de går oh rida idag... Vi får väl hoppas på de bästa!

Sen har jag förstått att de är rätt så många som inte vet vem Jennie, Anna oh Annika är... Så jag tänkte skriva ett inlägg om dem sen ;). Så håll koll!

Kan säga att de är svin kallt ute! Typ -12,5. Helt sjukt asså!

Aja inte klaga utan bara leva ;).
Här kommer bilderna oh vi hörs sen! ;).
Ps köpte 9 skal. Var en av dem är ett sport armband där man sätter mobilen när man springer!
Som ni kanske vet älskar jag ju typ oh vara ute oh springa.. Men nu när de är så kallt.. Usch då är de inte kul!
Så springer på löpband på Friskis & Svettis. ;).

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards