SaraJönssons

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Sara Jönsson - 23 december 2012 21:56

Med hela 14 paket!!!

Av Sara Jönsson - 23 december 2012 17:30

Shit asså! 

För säkert tredje gången här har jag skrivit om hur sjukt duktigt denna tjejen är!

Nu undrar ni vem va?


Zara Larsson. 

 

Allting började att hon sjöng som tio åring i talang.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4GK4acMCC18


Där kom hon till final med låten: My heart will go on.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bl6O9rHK7HA

 

 Hon vann Talang. 

 

IDAG, skrivs de sjukt mycket om hennes röst på bådde bloggar, Facebook & på Youtube.

Hon har en OTROLIG röst. 

 

Hon har nyligen gett ut en ny låt vid namn Uncover. Den låten, den tjejen spelas 24/7 i mina öron.

Lyssna PÅ TEXTEN. TEXTEN. Den betyder sjukt mycket. Iaf för mig. 

 

Här är den:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gdzJ9wyV3QU 


Hon har en UNIK röst. En underbar röst. Om jag skulle beskriva hennes röst med ngn annan sångare skulle de nog vara Rihanna. Eller vad tycker ni?

 

 

 

Av Sara Jönsson - 23 december 2012 16:02

Sitter bara här och slöar. 

Har tagit hand om mina kaniner och så.

Snart får jag väl äta ngt och sedan kolla film hade jag tänkt.

Somnade igår rätt så sent efter jag kollar på Hungergames och Remember me!


BRA filmer! Får se vad de blir ikväll.. Vad tycker ni? 

Något förslag? 


Vi höres senare ;) 

 

Lilly <3

 

Och Rose <3

  '

 

Tycker INTE att bilderna är rättvisa mot dem. 

För de är MYCKET sötare irl..!

 

<33333

Av Sara Jönsson - 23 december 2012 11:57

Åker till komstad för oh fixa sula till mina skor ;) höres senare ;)

Av Sara Jönsson - 23 december 2012 11:32

Godmorgon somnade rätt sent igår.
Va trött, vaknade vid 10 idag.
Nu ska jag fortsätta städa, damma, dammsuga och mopps golvet så vi hörs senare ;)

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards