SaraJönssons

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Sara Jönsson - 16 december 2012 20:26

Shit asså!
Vakna tiiiidigt, gick upp och kläde på mig, gick till bussen, väntade ca 10 min, åkte sedan till stallet, mockade red Johanna med tuva. En skritt runda i byn så de får sträcka på benen lite gran.
Sedan stack tuva på julmarknad och jag gick en runda med ceviver så hon får sträcka på benen hon med ;).
Åkte hem, duschade, gick till körens avslutnings fest. Sjöng och hade de sjukt roligt!!! Är trött som f*n kan jag säga... Suck... Men de va de värt ;).

Schemat denna veckan är nog rida eller gå så ofta jag kan denna veckan med dem. Imorgon drar jag till Jennie i Hässleholm efter skolan förmodligen.
Sedan sover jag där, vaknar och sticker till skolan och ja förmodligen stallet då ja ;).

Oh ja jag vet Johanna är en liten tjockis nu ;) men de har inte gått och rida när de är så här halt! Men nästa steg är och göra henne iaf någorlunda smal;).

Av Sara Jönsson - 16 december 2012 12:59

Haha ja nu sitter jag här och väntar på bussen har väntat ett rätt så bra tag nu... Men tror jag ska ta in ceviver och mysa lite nu ;). Så vi hörs om en stund va ;)

Kram<3
Ps:min älskling är sååå fin!!<3333

Av Sara Jönsson - 16 december 2012 08:47

Stallet!! Nu ska de mockas.;)
Tror faktiskt jag ska fråga Lotta (stallets ägare) om jag skulle kunna mocka på vardagar också... Alltså under jullovet;).
För jag bygger magmuskler här asså :P.
Haha. Ska se om jag kan rida Johanna ordentligt idag.. Här är ju faktiskt nästan ingen snö.. Så kanske kanske att jag kan göra de....
Vi får hålla tummarna för de!!

Imorgon, skola sen ska jag till Jennie i hässleholm efteråt.. Ska sova där till tisdag för vi har sovmorgon på tisdagar ju ;).

Nä nu kommer snart bussen så vi hörs <3


Saknar dig Anna!! Åk inte till Helsingborg bara sådär nu...
Kram på er alla <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 13 och har som hobby att rida,sjunga, dansa och vara med kompisar ;)!
Här kan ni följa min vardag,Mode känslor och tankar.Släng gärna in en kommentar!
Tack, kram!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

När öppnar du julklapparna?
 Innan Kalle Anka
 Efter Kalle Anka

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards